Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАпончук, Ігор Олександрович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:15:20Z-
dc.date.available2024-03-01T12:15:20Z-
dc.date.issued2023-12-25-
dc.identifier.citationАпончук І.О. Планування маркетингової діяльності підприємства "Житомирський маслозавод" - компанія "Рудь" та оцінювання його ефективності. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62489-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах динамічного ринкового середовища, особливо для молочних підприємств в Україні, важливість розгляду та удосконалення маркетингового планування стає надзвичайно важливою. На такому конкурентному ринку, де зміни споживчих уподобань, законодавчі аспекти та глобальні тенденції можуть швидко впливати на бізнес, високоякісне маркетингове планування стає стратегічно важливим інструментом для досягнення успіху. Маркетингове планування дозволяє підприємствам визначити свої цілі та завдання в контексті сучасних ринкових реалій. Детальний аналіз ринку, конкурентоспроможності продукції, розуміння потреб споживачів та їхніх змін, а також врахування внутрішніх факторів дозволяють розробити ефективні стратегії просування продукції на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингове плануванняuk_UA
dc.subjectефективність маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectстратегічне плануванняuk_UA
dc.subjectрезультативність маркетингових рішеньuk_UA
dc.subjectринкова конкуренціяuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectринок молочної продукціїuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleПланування маркетингової діяльності підприємства "Житомирський маслозавод" - компанія "Рудь" та оцінювання його ефективностіuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Апончук.pdfДипломна робота1.23 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.