Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМалукало, Олександр Олександрович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:11:13Z-
dc.date.available2024-03-01T12:11:13Z-
dc.date.issued2023-12-25-
dc.identifier.citationМалукало О.О. Формування комунікаційної політики в системі маркетингової діяльності компанії. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 130 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62482-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractСьогодні через розвиток інтернет-технологій та діджиталізації, значення комунікацій постійно зростає. Саме тому маркетингові комунікації стають все більш і більш популярними та затребуваними як потужний, ефективний інструмент для бізнес діяльності сучасних підриємств. Все більше і більше великих компаній та малих підприємств, що мають представництва в оффлайн секторі, використовують Інтернет, соціальні мережі як високо-ефективний маркетинговий канал комунікацій та продажів. Саме тому формування комунікаційної політики в системі маркетингової діяльності компанії має важливий практичний і теоретичний потенціал для ведення бізнесу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФормування комунікаційної політики в системі маркетингової діяльності компаніїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Малукало.pdfДипломна робота1.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.