Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКороль, Ігор Сергійович-
dc.date.accessioned2024-03-01T12:08:27Z-
dc.date.available2024-03-01T12:08:27Z-
dc.date.issued2023-12-27-
dc.identifier.citationКороль І.С. Розробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій ринку. - Кваліфікаційна (дипломна) робота випускника освітнього ступеня "магістр" за спеціальністю 075 "Маркетинг". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 135 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62476-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractВ умовах глобалізації економіки спостерігається зростання конкуренції на ринку, що спонукає підприємства створювати нові конкурентні переваги для своєї продукції, а управління конкуренцією потребує пошуку нових методів та настанов з метою досягнення найкращих показників маркетингової діяльності бізнесу. Компанії, які займаються сталим розвитком, намагаються краще використовувати свої виробничі потужності, задовольняти потреби клієнтів, збільшувати частку ринку, розширювати ринки збуту та отримувати вищі прибутки. Щоб досягти запланованих результатів, компанії часто обирають вдосконалення своєї діяльності, особливо сектор маркетингу, який є важливим орієнтиром для вдосконалення конкурентоспроможного менеджменту компанії. З розвитком ринкових відносин важливу роль відіграє конкурентне середовище між бізнес-організаціями, тому створення хорошого маркетингової стратегії є необхідною умовою успішної діяльності на ринку. У сучасному мінливому середовищі компанії повинні враховувати всі зміни, які відбуваються, і відповідним чином реагувати. По-перше, необхідно ретельно вивчити дії потенційних конкурентів і використовувати конкурентні переваги у своїй діяльності з метою отримання більшого економічного прибутку та залучення більшої кількості клієнтів. Адже грамотне управління діяльністю компанії передбачає реальну оцінку своїх позицій на ринку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічний розвитокuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectміжнародний маркетингuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleРозробка та реалізація маркетингової стратегії підприємства в умовах глобалізаційних трансформацій ринкуuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи студентів кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Король.pdfДипломна робота2.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.