Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62333
Название: Analysis of consumer satisfaction with mobile operator services
Другие названия: Аналіз задоволеності споживачів послугами мобільних операторів
Авторы: Zhezhel, Y.S.
Жежель, Я.С.
Ключевые слова: graduate work
дипломна робота
customer service index
індекс обслуговування клієнтів
customer satisfaction score
оцінка задоволеності клієнтів
customer effort score
оцінка зусиль клієнта
net promoted score
чистий показник просування
product market fit
відповідність продукту ринку
Дата публикации: дек-2023
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Zhezhel Y.S. Analysis of consumer satisfaction with mobile operator services. - Thesis for a master degree in 172 "Telecommunications and radio engineering". - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 84 p.
Краткий осмотр (реферат): The degree to which the company's product or service meets the client's expectations is known as customer satisfaction. It is an abstract idea that encompasses several elements, including the cost of the good or service, the environment of the location where it is bought, the caliber of the product or service, and numerous other relevant elements. Customer satisfaction gauges how well your business's goods or services live up to the expectations of the clientele. Finding the elements, justifications, and incentives that affect a consumer's choice to buy as well as the actions of the intended audience is known as satisfaction research.
Ступінь, до якого продукт або послуга компанії відповідає очікуванням клієнта, називається задоволеністю клієнта. Це абстрактне поняття, яке охоплює кілька елементів, зокрема вартість товару чи послуги, середовище, в якому вони купуються, якість товару чи послуги та багато інших важливих чинників. Задоволеність клієнтів вимірює, наскільки добре товари чи послуги вашого бізнесу відповідають очікуванням клієнтів. Виявлення елементів, обґрунтувань і стимулів, які впливають на вибір споживача, а також на дії цільової аудиторії, називається дослідженням задоволеності.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: доцент кафедри ТКРС, Осіпчук А.О.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62333
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри телекомунікаційних та радіоелектронних систем

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФАЕТ_172_2023_диплом_Жежель Я.С..pdfдипломна робота1.14 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.