Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62188
Назва: 3D-візуалізація екстер'єру з використанням сучасних графічних редакторів
Автори: Макарчук, Олексій Володимирович
Ключові слова: дипломна робота
Autodesk 3ds Max
3D Modeling
Rendering
Modeling
Raytracing
Дата публікації: 31-гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Макарчук О. В. 3D-візуалізація екстер'єру з використанням сучасних графічних редакторів. - Дипломна робота на здобуття ступеня магістра спеціальності «Комп’ютерні науки», «Інформаційні технології проектування». - Київ, 2023. – 94 с.
Короткий огляд (реферат): Досягнення технологій та розвиток комп'ютерної графіки переживають свій пік, важливою частиною різних галузей є 3D візуалізація — від ігрової індустрії до архітектурного дизайну. У цьому контексті використання програмного забезпечення Autodesk 3ds Max для створення тривимірних моделей, стає особливо актуальною. В сучасному контексті, завдання створення 3D візуалізації екстер'єру вимагає від творців не лише технічної кваліфікації, але й творчої винахідливості. З виникненням нових технологій та програмного забезпечення, такого як Autodesk 3ds Max, відкривається безмежний простір для експериментів та вираження ідей. Використання Autodesk 3ds Max не лише спрощує процес моделювання, але й надає можливість здійснювати докладну настройку деталей та додавати реалістичність створеним об'єктам. Це стає важливим елементом в індустріях, де візуалізація є ключовим аспектом, таких як архітектурний дизайн, реклама, виробництво відеоігор. Наголос на використанні Autodesk 3ds Max полягає в можливості виявлення творчого потенціалу та високої якості результата. Це програмне забезпечення не просто відтворює структури і форми, але й забезпечує можливість взаємодії з навколишнім середовищем, що робить візуалізацію більш переконливою та привабливою. Ця кваліфікаційна робота охоплює широкий спектр аспектів, пов'язаних з 3D візуалізацією екстер'єру, що включає в себе не лише вивчення теоретичних основ, але й поглиблене вивчення інструментів, які використовуються для реалізації цієї техніки. Основний акцент роботи розміщений на використанні популярного програмного забезпечення Autodesk 3ds Max, яке відоме своєю потужністю та гнучкістю у створенні вражаючих 3D моделей. Праця не обмежується тільки теоретичними аспектами, але включає і практичний проект, мета якого — застосування набутих знань у творчому процесі створення 3D моделі екстер'єру. Цей етап важливий для перетворення абстрактної теорії в конкретну практику, дозволяючи дослідникові вдосконалити навички та отримати відчуття реального застосування теоретичних знань. Досягнення реалістичної візуалізації екстер'єру не лише висуває вимоги до технічної компетентності, але й висуває виклики творчості, спонукаючи дослідника експериментувати та шукати новаторські рішення для вдосконалення візуального враження. У рамках цього дослідження намір ретельно розглянути потужність та можливості, які вкладає в руки користувачів програмне забезпечення Autodesk 3ds Max, особливо коли йдеться про область 3D візуалізації екстер'єру. Ця платформа визначається не лише своєю технічною просунутістю, але і широким спектром інструментів, які дозволяють архітекторам, дизайнерам і творцям взаємодіяти з простором та матеріалами у надзвичайно творчий спосіб. Під час аналізу Autodesk 3ds Max, особлива увага буде приділена ключовим аспектам створення тривимірних моделей, починаючи від базового моделювання та текстурування і закінчуючи освітленням та визначенням камери. Метою є глибше зрозуміти, як це програмне забезпечення дозволяє досягати вражаючого ступеня реалізму у візуалізації екстер'єру, що є особливо важливим в індустріях, де відображення деталей та атмосфери має велике значення, таких як архітектурний дизайн та реклама. Крім того, робота буде включати практичний аспект, зокрема створення 3D моделі екстер'єру. Цей проект слугуватиме не лише застосуванням теоретичних знань, отриманих під час аналізу програмного забезпечення, але й можливістю експериментувати з його можливостями у конкретному творчому процесі. Такий підхід сприяє поглибленню розуміння та опануванню навичок, необхідних для успішного впровадження 3D візуалізації екстер'єру у різних сферах.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету» Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Сергій Водоп’янов.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/62188
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФКНТ_2023_122_Макарчук О.В.pdfДипломна робота магістра7.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.