Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61973
Название: Kорпоративна культура як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємницьких структур: теоретичний аспект
Другие названия: Corporate culture as instrument of increase of efficiency of activity of enterprise structures : theoretical aspect
Авторы: Мирошниченко, Ганна Борисівна
Чернишов, Олександр Юрійович
Muroshnuchenko, Ganna Borusivna
Chernushov, Oleksandr Yuriyovuch
Ключевые слова: економіка
гарантування
ринок
підприємство
economy
guaranteeing
market
enterprise
Дата публикации: 6-апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Мирошниченко Г.Б., Чернишов О.Ю. Kорпоративна культура як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємницьких структур: теоретичний аспект / Г.Б. Мирошниченко, О.Ю. Чернишов // Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К, 6 квітня 2023, 221с. - С. 14-17
Краткий осмотр (реферат): Використання технологій корпоративної культури в діяльності підприємницьких структур, на сучасному етапі розвитку економіки та суспільства обумовлено ринковими умовами функціонування підприємств. Формування корпоративної культури є одним з перспективних і необхідних напрямків, оскільки вона може позитивно вплинути на досягнення бізнес-цілей та збільшити конкурентоспроможність підприємницької структур
The use of technologies of corporate culture is in activity of enterprise structures, on the modern stage of development of economy and society conditioned by the market conditions of functioning of enterprises. Forming of corporate culture is one of perspective and necessary directions, as she can positively influence on the achievement of business-aims and increase the competitiveness of enterprise structur
Описание: 1. Грєсь Є.Ю., Язвінська Н.В. Особливості формування корпоративної культури на підприємстві. 2014. URL: https://ela.kpi.ua/bitstream/123456789/14144/1/2014_5_Gres%20Yazvinska.pdf 2. Місюра О.В. Корпоративна культура як інструмент управління в контексті підвищення ефективності діяльності бізнес-організації. Всеукраїнська наук. конференція студентів та молодих вчених (із зарубіжною участю) «Актуальні проблеми розвитку менеджменту, фінансів та фінансової науки: ідеї та їх впровадження», ДВНЗ. Покровськ. 2020. С. 108-111. 3. Овсянюк-Бердадіна О. Ф. Соціальне підприємництво: опорний конспект. Тернопіль: Вектор, 2021. 74 с.2022. № 25. С. 64-68. URL: https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.10 ( дата звернення 28.03.2023) 4. Мирошниченко Г. Б., Марина А. С. Організаційно-економічний механізм забезпечення розвитку соціального підприємства. Підприємництво та інновації, 2022. № 25. С. 64-68. URL: https://doi.org/10.32782/2415-3583/25.10 ( дата звернення 28.03.2023)
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61973
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
викладач 2.pdf1.3 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.