Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61929
Название: Cтратегія управління знаннями організації
Другие названия: Organizational of management knowledge of organization
Авторы: Максименко, Жана Василівна
Maksumenko, Zhana Vasulivna
Ключевые слова: стратегія
управління
ринок
підприємство
оrganizational
management
market
enterprise
Дата публикации: 6-апр-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Максименко Ж.В. Cтратегія управління знаннями організації / Ж.В.Максименко // Проблеми та перспективи підприємницьких структур за умов нестійких процесів розвитку економіки: Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К, 6 квітня 2023, 221с. - С. 14-15 /
Краткий осмотр (реферат): Початок повномасштабного вторгнення Росії в Україну негативно вплинув на всі сфери діяльності вітчизняного ринку та соціально-економічне життя в країні. Чи не найгірша ситуація спостерігається у агробізнесі: не вистачає робочої сили, палива, не має можливості вчасно засіяти та зібрати врожай, у зв’язку з військовими діями, замінування сільськогосподарських угідь.
Beginning of повномасштабного encroachment of Russia to Ukraine negatively influenced on all spheres of activity of home market and socio-economic life in a country. The worst situation is observed in an agribusiness: labour force, fuel, is not enough, does not have the opportunity in time to begin to shine and store harvest, in connection with military operations On-line перевод имеет ограничение по размеру текста. Для получения расширенных возможностей сервиса перевода — зарегистрируйтесь или авторизуйтесь.
Описание: 1. Про інноваційну діяльність: Закон України Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, № 36, ст.266) Дата оновлення: 31.03.2023, URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/40-15#Text 2. Василик А.В. Формування стратегії управління інтелектуальним капіталом підприємства на основі концепції менеджменту знань. Соціально-трудові відносини: теорія і практика, 2011. №. 1. С.120-127. 3. Як змінилися бізнес-цілі та терміни їх досягнення у маркетологів України в умовах повномасштабної війни? URL: https://web-promo.ua/ua/blog/kak-izmenilis- biznes-czeli-i-sroki-ih-dostizheniya-u-marketologov-ukrainy-v-usloviyah- polnomasshtabnoj-vojny/ 4. Маркетинг під час воєнного стану: канали комунікації, трансформація бізнесу і стратегій (спільний проект RAU і Promodo) URL: https://rau.ua/novyni/marketing-strategij-rau-promodo/
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61929
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки та бізнес-технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
викладач 3.pdf1.24 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.