Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900
Название: Ціннісні орієнтації молоді в Німеччині
Другие названия: Value orientations of young people in Germany
Авторы: Романенко, Тетяна Андріївна
Romanenko, Tetiana
Ключевые слова: кваліфікаційна робота
ціннісні орієнтації
характер ціннісних орієнтацій
потреби
соціалізація
цінності
молодь
студентська молодь
the nature of value orientations
value orientations
young
need
socialization
values
student youth
Дата публикации: 2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Романенко Т.А. Ціннісні орієнтації молоді в Німеччині. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Соціологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 85 с.
Краткий осмотр (реферат): У суспільстві кожна особа приналежить до конкретної соціальної групи та володіє власними цінностями та нормами. Проте, в процесі соціальної мобільності особа може зазнавати змін у своєму соціальному статусі, що призводить до адаптації її соціальної поведінки, життєвих орієнтацій та цінностей. Це відбувається у відповідь на зміни в суспільстві та нові умови її участі у соціальних відносинах. Таким чином, можна стверджувати, що кожна соціальна група має свої унікальні норми поведінки, які формуються та визначаються її учасниками. В умовах глобалізації та інформаційної революції вивчення того, як сучасна молодь у Німеччині адаптується до нових соціокультурних реалій, стає насущную задачею. Цінності молоді можуть значно впливати глобальними трендами, культурними обмінами та новими технологіями.
In society, each person belongs to a specific social group and has its own values and norms. However, in the process of social mobility, a person may experience changes in his social status, which leads to adaptation of his social behavior, life orientations and values. This happens in response to changes in society and new conditions for its participation in social relations. Thus, it can be argued that each social group has its own unique norms of behavior that are formed and implemented by its members. In the conditions of globalization and the information revolution, the study of how modern youth in Germany adapts to new socio-cultural realities becomes an urgent task. Youth values can significantly influence global trends, cultural exchanges and new technologies.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Кваліфікаційна робота здобувача освітнього ступеня "Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 054 "Соціологія" освітньо-професійна програма "Соціологія». Керівник проекту: кандидат соціологічних наук, доцент Михайлич Олександр Володимирович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61900
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
054 Романенко Тетяна Андріївна.docx (1).pdfКваліфікаційна робота671.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

Инструменты администратора