Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61857
Назва: Засоби впровадження генеративних зображень за допомогою машинного навчання моделей (в контексті створення мультимедійного контенту)
Автори: Лебедєв, Вадим Сергійович
Ключові слова: кваліфікаційна робота
дипломна робота
веб-ресурс
машинне навчання
зображення
макет
верстка
створення
модель
Дата публікації: гру-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Лебедєв В. С. Засоби впровадження генеративних зображень за допомогою машинного навчання моделей (в контексті створення мультимедійного контенту). - Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр спеціальності 186 "Видавництво та поліграфія". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. – 91 с.
Короткий огляд (реферат): Можливо, найважливішим досягненням останнього десятиліття в галузі комп’ютерного бачення та машинного навчання став винахід GAN (Generative Adversarial Networks) — методу, який запровадив можливість мислити за межами того, що вже було присутнє в даних, кроком у цілковито новій галузі, яка тепер називається генеративним моделюванням. Однак, пройшовши через фазу підйому, GAN почали стикатися з плато, коли більшість методів намагалися вирішити деякі вузькі місця, з якими стикалися змагальні методи. Справа не в окремих методах, а в змагальності самої проблеми. З випуском Dall-E 2, Imagen, Stable Diffusion і Midjourney дифузійні моделі захопили світ штурмом, надихаючи на творчість і розсуваючи межі машинного навчання. Ці моделі можуть генерувати майже нескінченну різноманітність зображень із текстових підказок, у тому числі фотореалістичні, фантастичні, футуристичні та, звичайно, чарівні. Ці можливості переосмислюють, що для людства означає взаємодія з технологіями, надаючи нам здібності створювати майже будь-які зображення, які ми можемо уявити. Але, навіть з їх розширеними можливостями дифузійні моделі мають обмеження. Однак, оскільки ці моделі постійно вдосконалюються або наступна генеративна парадигма бере верх, вони дозволять людству створювати зображення, відео та інші захоплюючі враження простою думкою.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: к.тех.н., зав.каф. кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій Бобарчук Олександр Антонович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61857
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_186_Лєбєдєв В. С.pdfКваліфікаційна робота ОС магістр4.9 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.