Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61808
Назва: Розвиток організацій майбутнього в контексті еволюції концепції менеджменту підприємства
Інші назви: The development of organizations of the future in the context of the evolution of the concept of enterprise management
Автори: Білявський, Валентин Миколайович
Biliavskyi, Valentyn Mikolayevich
Ключові слова: організації майбутнього
клієнтоорієнтованість
бірюзові організації
кадровий потенціал
organizations of the future
customer orientation
turquoise organizations
personnel potential
Дата публікації: 27-лис-2023
Видавництво: Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського
Бібліографічний опис: Білявський В.М. Розвиток організацій майбутнього в контексті еволюції концепції менеджменту підприємства // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : VІІІ міжнар. наук.-практ. інтер.-конф., м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 р. Кременчук : Кременчуцький національний університет імені Михайла Остроградського, 2023. С. 410–414.
Короткий огляд (реферат): Концепція «бірюзових організацій» має на увазі абсолютно новий погляд як на структуру організацій, так і на внутрішні процеси і управління. Людство знаходиться на етапі розвитку - емпатії і людяності. Зараз можна спостерігати різні зміни в організації внутрішніх процесів багатьох провідних організацій. Бізнес став більше уваги приділяти співробітникам.
The concept of "turquoise organizations" implies a completely new look at both the structure of organizations and internal processes and management. Humanity is at the stage of development - empathy and humanity. Now it is possible to observe various changes in the organization of internal processes of many leading organizations. Business began to pay more attention to employees.
Опис: 1. Білявська Ю.В., Білявський В.М. Управління талантами в епоху глобальної нестабільності. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія «Економіка і менеджмент». 2022. Вип. 52. С. 68–74. 2. Biliavska, Yu., Mykytenko, N., Romat, Ye., & Biliavskyi, V. (2023). Category management: Industry vs trade. Scientific Horizons, 26 (1), 129–150.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61808
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2023-410-414.pdfТези, подані у видавництво307.47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.