Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61790
Title: | Протидія інформаційній агресії в українських онлайн-медіа |
Authors: | Танасійчук, Ірина Владиславівна |
Keywords: | кваліфікаційна робота дипломна робота інформаційна агресія онлайн-медіа телеграм-канали пропаганда |
Issue Date: | Dec-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Танасійчук І. В. Протидія інформаційній агресії в українських онлайн-медіа. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 96с. |
Abstract: | Практичні рекомендації щодо протидії інформаційній агресії в інтернет-ЗМІ дають можливість користувачам і працівникам медіа розібратись в причинах розповсюдження росіянами пропагандистських матеріалів, бути готовими до осмислення інформації і переходу від споживання контенту з соцмереж до ресурсів професійних медіа. Результати дослідження доводять, що телеграм-канали є джерелом великоїкількості дезінформації і маніпуляцій. Нестійка політична й національна позиція окремих українських читачів і загальний посередній рівень довіри до влади дає багато простору для росії в сфері просування ідеї закінчення війни не на українських умовах, для чого часто використовують телеграм як засіб поширення подібних наративів. |
Description: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи канд. пед. наук, доцент кафедри журналістики Остапчук Світлана Сергіївна |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61790 |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Диплом Танасійчук.pdf | кваліфікаційна робота | 660.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.