Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61531
Title: Innovations in business education: interactive learning methods and their application in the logistics sector
Other Titles: Інновації в бізнес-освіті: інтерактивні методи навчання та їх застосування в логістичній галузі
Authors: Liaskovska, Anastasiia
Molchanova, Kateryna
Лясковська, Анастасія Андріївна
Молчанова, Катерина Михайлівна
Keywords: education
business
innovation
logistics
освіта
бізнес
інновації
логістика
Issue Date: 27-Oct-2023
Publisher: National Avіation University
Citation: Liaskovska A. A., Molchanova K.M. Innovations in business education: interactive learning methods and their application in the logistics sector // Проблеми підготовки професійних кадрів з логістики в умовах глобального конкурентного середовища: Збірник доповідей ХХI Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. С. 62-65.
Abstract: The research is dedicated to innovative approaches in business education, in particular the use of interactive learning methods and their role in the logistics industry. In a world that is rapidly changing due to technological advances and globalization, logistics plays a key role in global supply chains. In order to train highly qualified specialists in this area, it is necessary to train personnel taking into account modern requirements.
Дослідження присвячено інноваційним підходам у бізнес-освіті, зокрема використанню інтерактивних методів навчання та їх ролі в логістичній галузі. У світі, який швидко змінюється через технологічний прогрес і глобалізацію, логістика відіграє ключову роль у глобальних ланцюгах поставок. Для підготовки висококваліфікованих спеціалістів у цій галузі необхідна підготовка кадрів з урахуванням сучасних вимог.
Description: 1. D.Randy Garrison, Heather Kanuka. Blended learning: Uncovering its transformative potential in higher education. The Internet and Higher Education. Vol 7(2), 2004. P. 95-105. doi:10.1016/j.iheduc.2004.02.001. 2. Miscevic, Gea, Tijan, Edvard, Jardas, Mladen. (2018). E-learning in logistics education. P. 1563-1567. doi:10.23919/MIPRO.2018.8400281. 3. Sułkowski, Łukasz & Kolasinska-Morawska, Katarzyna & Buła, Piotr & Seliga, Robert & Morawski, Pawel. (2022). E-learning: technology in teaching logistics. International Journal of Contemporary Management. Vol. 58. doi:10.2478/ijcm-2022-0013. 4. Scott Moore. (2016). Profitable Uses Of Online Learning In Higher Education. eLearning Industry. URL: https://elearningindustry.com/profitable-uses-online-learning-in-higher-education. 5. Justin Ferriman. (2013). 3 Types of ELearning. LearnDash. URL: https://www.learndash.com/3-types-of-elearning.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61531
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12. Liaskovska A.A., Molchanova K.M.pdfЛясковська, Молчанова54.08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.