Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61519
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМостенська, Тетяна Генадіївна-
dc.contributor.authorMostenska, Tatyana-
dc.contributor.authorМостенська, Тетяна Леонідівна-
dc.contributor.authorMostenska, Tatyana-
dc.contributor.authorДанілова, Ельвіра Ігорівна-
dc.contributor.authorDanilova, Elvira-
dc.contributor.authorНовак, Валентина Олексіївна-
dc.contributor.authorNovak, Valentyna-
dc.date.accessioned2023-11-27T06:55:26Z-
dc.date.available2023-11-27T06:55:26Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.citationМостенська Т. Г., Т. Л. Мостенська, Новак В. О., Данілова Е. І. Поєднання інтересів суспільства, підприємств та споживача як результат соціалізації маркетингової діяльності // Ефективна економіка. - Д.: ДДАЕУ, 2021. - № 11. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=9543uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61519-
dc.description1. Landler M. Suddenly, green marketers are seeing red flags. Business Week. 1991, 25 February. 1991. Р. 7486. 2. Donovan R., Henley N. Ethical issues in social marketing. In Principles and Practice of Social Marketing: An International Perspective. Cambridge: Cambridge University Press, 2010. Р. 195-216. 3. Murphy J.H., Kenneth C.A. Accreditation of Marketing Researchers. Marketing. Chicago: AMA, 1976. Р. 260–265. 4. Савельєв Є.В., Чеботар С.І., Штефанич Д.А. та ін. Новітній маркетинг : навч. посіб. / за ред. Є.В. Савельєва. Київ : Знання, 2008. 420 с. 5. Laczniak R.G., Murphy P. Normative Perspectives for Ethical and Socially Responsible Marketing. Journal of Macromarketing, 2006. Vol. 26, No. 2. (December).uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто концепції соціально-етичного та соціально-відповідального маркетингу, що забезпечують соціалізацію діяльності підприємств. Соціалізація діяльності підприємств в останні роки виступає як реакція підприємств на підсилення значущості соціальної та екологічної складової при реалізації стратегічних планів. Маркетингова діяльність може стати зв’язуючою ланкою для забезпечення ефективності взаємодії виробників, суспільства та споживачів. Соціально орієнтований маркетинг спрямовує стратегічний розвиток підприємств на підвищення якості суспільного розвитку при врахуванні індивідуальних потреб споживачів. Таким чином, метою соціалізації маркетингової діяльності є збільшення прибутку за рахунок задоволення потреб цільових сегментів, без шкоди для суспільства в цілому. Особлива роль у підвищенні соціальної відповідальності бізнесу за результати діяльності покладена на підприємства з виробництва харчових продуктів. Пропозиція харчових продуктів має характеризуватись доступністю та безпечністю, сприяти зниженню соціальної напруги в умовах обмеженості покупної спроможності населення.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглянуто концепції соціально-етичного та соціально-відповідального маркетингу, що забезпечують соціалізацію діяльності підприємств. Соціалізація діяльності підприємств в останні роки виступає як реакція підприємств на підсилення значущості соціальної та екологічної складової при реалізації стратегічних планів. Маркетингова діяльність може стати зв’язуючою ланкою для забезпечення ефективності взаємодії виробників, суспільства та споживачів. Соціально орієнтований маркетинг спрямовує стратегічний розвиток підприємств на підвищення якості суспільного розвитку при врахуванні індивідуальних потреб споживачів. Таким чином, метою соціалізації маркетингової діяльності є збільшення прибутку за рахунок задоволення потреб цільових сегментів, без шкоди для суспільства в цілому. Особлива роль у підвищенні соціальної відповідальності бізнесу за результати діяльності покладена на підприємства з виробництва харчових продуктів. Пропозиція харчових продуктів має характеризуватись доступністю та безпечністю, сприяти зниженню соціальної напруги в умовах обмеженості покупної спроможності населення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський державний аграрно-економічний університетuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕфективна економіка;№ 11, 2021-
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетингuk_UA
dc.subjectsocially responsible marketinguk_UA
dc.subjectсоціально-етичний маркетингuk_UA
dc.subjectsocial and ethical marketinguk_UA
dc.subjectпопитuk_UA
dc.subjectdemanduk_UA
dc.subjectпропозиціяuk_UA
dc.subjectofferuk_UA
dc.subjectринок продовольстваuk_UA
dc.subjectfood marketuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальність бізнесуuk_UA
dc.subjectsocial responsibility of businessuk_UA
dc.titleПоєднання інтересів суспільства, підприємств та споживача як результат соціалізації маркетингової діяльності.uk_UA
dc.title.alternativeThe combination of the interests of society, enterprises and consumers as a result of the socialization of marketing activities.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc339.15.05.35uk_UA
dc.identifier.doi10.32702/2307-2105-2021.11.84-
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зб Категорії Б.pdfстаття337.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.