Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501
Title: Навчання в бізнес-іграх
Other Titles: Learning in Business Games
Authors: Вороніна, Єлизавета Сергіївна
Voronina, Elizaveta Serhiivna
Keywords: бізнес-ігри
ділові ігри
цифрові ігри
інтерактивне навчання
комп’ютерне моделювання
технічний інтерфейс
business games
digital games
interactive learning
computer simulation
technical interface.
Issue Date: 25-Sep-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Вороніна Є.С. Навчання в бізнес-іграх // Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності: науково-практична конференція з міжнародною участю. 10 листопада 2022 р. К.: НАУ, 2023. С.24-26.
Abstract: Розглядаються підходи підвищення кваліфікації фахівців шляхом використання бізнес-ігор. Ділова гра дозволяє отримати теоретичні та практичні навички, застосовувати набуті вміння для вирішування проблеми, що виникають у професійній діяльності. Розвиток цифрових інформаційних технологій зробив доступними розробку програмних засобів для розвитку навчання. Розглянуті технологічні аспекти розробки бізнес-ігор для підвищення ефективності процесу навчання.
Approaches to improving the qualifications of specialists through the use of business games are considered. The business game allows you to acquire theoretical and practical skills, to apply the acquired skills to solve problems that arise in professional activity. The development of digital information technologies has made the development of software tools available for the development of learning. The technological aspects of developing business games to increase the effectiveness of the learning process are considered.
Description: 1. Kirk St. Amant. Learning through Business Games. Multimedia communications—Encyclopedias I. / Pagani, Margherita. 1971. p. 532-537. 2. Yury Khrushchev. Business Games in Training Engineering. / XV International Conference "Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations”, LKTI 2015, 9-11 November 2015. / Procedia - Social and Behavioral Sciences 206 ( 2015 ) P.267–271. 3. Сіромля .С.Г., Сіромля Д.С. Гейміфікація в області бізнес-симуляцій малих підприємств. Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : / Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів. Одеса, 25-26 березня 2021 р.Одеса, Видавництво ОНАХТ, 2021. 98 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61501
Appears in Collections:ХІІІ міжнародна науково-практична конференція «Мультимедійні технології в освіті та інших сферах діяльності» 10 листопада 2022 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ММТ 2022 Вороніна Є.С. (1).pdfТези доповіді393.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.