ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Abstract

Мета статті – розглянути особливості дистанційного вивчення іноземних мов для студентів нелінгвістичних вищих навчальних закладів; проаналізувати структуру дистанційного курсу; показати специфіку відбору та структурування його змісту; підкреслити ефективність таких методів як вивчення комп’ютерних програм, соціальні мережі, електронна пошта, інтерактивні дошки, онлайн-тестування, аудіо- та відеозапис завдань, а також відеоконференції у викладанні іноземної мови.
The purpose of the article is to consider the peculiarities of distance learning of foreign languages for students of non-linguistic higher education institutions; to analyze the structure of a distance learning course; to show the specifics of selecting and structuring its content; to emphasize the effectiveness of such methods as learning computer programs, social networks, e-mail, interactive whiteboards, online testing, audio and video recording of specific individual assignments, and videoconferencing in teaching a foreign language.

Description

Keywords

іноземні мови, дистанційне навчання, інформаційні технології, інтерактивність, методи навчання, foreign languages, distance learning, information technologies, interactivity, teaching methods

Citation