Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61361
Назва: | Роль комунікації у професійній діяльності психолога |
Автори: | Лищенко, Дар’я Анатоліївна |
Ключові слова: | комунікація професійна діяльність психолог комунікативні навички |
Дата публікації: | 4-кві-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Лищенко Д.А. Роль комунікації у професійній діяльності психолога // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.324--325 |
Короткий огляд (реферат): | Питання розвитку комунікативних навичок є важливим як у теоретичній, так і в практичній психології. Особливо важливим воно є у підготовці майбутніх психологів, оскільки багато серйозних труднощів, з якими стикаються майбутні фахівці, виникають через брак знань, умінь і навичок у сфері комунікації. Як свідчить аналіз наукової літератури, комунікативна компетентність та комунікативні навички є одними з основних ключових компетенцій, якими повинен володіти психолог на будь-якому рівні освіти. Зокрема, як зазначає А. Капська, фахівець має досконало володіти знаннями і вміннями професійної комунікації, вміннями адекватно їх застосовувати у відповідній сфері і ситуації [3], уміти використовувати увесь набір «засобів, орієнтованих як на розвиток суб’єкт-суб’єктних продуктивних особистісних сторін спілкування, так і його суб’єкт-об’єктних репродуктивних, нераціональних складових (компонентів)» [1, с. 37-42] |
Опис: | 1. Балахтар В. В. Комунікативна компетентність як складова професіоналізму фахівця соціальної роботи. Якісна освіта в Україні: тенденції, проблеми, перспективи : матеріали Міжнародної науково- практичної конференції, (Чернівці, 26-28 жовтня 2017 року). Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2017. 336 с. 2. Балахтар В. В. Соціально-психологічні особливості комунікативної толерантності фахівців з соціальної роботи на різних стадіях професійного становлення. Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України та УАОППП. С. Д. Максименко, Л. М. Карамушка (Ред.). Київ, 2018. № 3(14), 7-14. 3. Капська А. Й. Соціальна робота: навч. посібник К.: Центр навч. літератури, 2005. 328 с. 4. Кошлань І. Г., Дерябіна І. Г. Специфіка комунікативної толерантності у студентів представників різних типів акцентуацій. Наука і освіта : наук.-практ. журн. Півд. наук. Центру АПН України. 2009. № 8. С. 68-71 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61361 |
Розташовується у зібраннях: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ЛИЩЕНКО_324-325.pdf | 686.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.