Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355
Title: Роль копінг-статегій у подоланні стресу у студентів під час навчання
Authors: Римарчук, Аліна Олександрівна
Keywords: копінг-стратегії
стрес
студенти
стресові ситуації
Issue Date: 4-Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Римарчук А.О. Роль копінг-стратегій у подоланні стресу у студентів під час навчання // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.338-340
Abstract: Актуальність дослідження полягає у встановленні взаємозв’язку між різними видами копінг-стратегій та стресом серед студентів. Адже застосування адаптивних копінг-стратегій може сприяти покращенню якості життя у юнацькому віці, пошуку нових ресурсів для психологічної підтримки студентів та вказати на нові напрями дослідницької діяльності.
Description: 1. Карамушка Л. М., Снігур Ю. С. Копінг-стратегії: сутність, підходи до класифікації, значення для психологічного здоров’я особистості та організації. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені ГС Костюка НАПН України, 2020, 55.1: 23-30. 2. Липчанський В. О., Бобочка Т. В. Психологічна профілактика стресів в студентському середовищі. 2016. С. 26-27. 3. Степаненко Л. В. Копінг-стратегії та психологічний захист як механізми саморегуляції особистості. Теорія та практика сучасної психології. 2017. 234 c. 4. Хаустова О.О. Психосоматичні маски тривоги. Український медичний часопис. 2019. №4.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РИМАРЧУК_338-340.pdf692.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.