Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355
Title: | Роль копінг-статегій у подоланні стресу у студентів під час навчання |
Authors: | Римарчук, Аліна Олександрівна |
Keywords: | копінг-стратегії стрес студенти стресові ситуації |
Issue Date: | 4-Apr-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Римарчук А.О. Роль копінг-стратегій у подоланні стресу у студентів під час навчання // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.338-340 |
Abstract: | Актуальність дослідження полягає у встановленні взаємозв’язку між різними видами копінг-стратегій та стресом серед студентів. Адже застосування адаптивних копінг-стратегій може сприяти покращенню якості життя у юнацькому віці, пошуку нових ресурсів для психологічної підтримки студентів та вказати на нові напрями дослідницької діяльності. |
Description: | 1. Карамушка Л. М., Снігур Ю. С. Копінг-стратегії: сутність, підходи до класифікації, значення для психологічного здоров’я особистості та організації. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць Інституту психології імені ГС Костюка НАПН України, 2020, 55.1: 23-30. 2. Липчанський В. О., Бобочка Т. В. Психологічна профілактика стресів в студентському середовищі. 2016. С. 26-27. 3. Степаненко Л. В. Копінг-стратегії та психологічний захист як механізми саморегуляції особистості. Теорія та практика сучасної психології. 2017. 234 c. 4. Хаустова О.О. Психосоматичні маски тривоги. Український медичний часопис. 2019. №4. |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61355 |
Appears in Collections: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РИМАРЧУК_338-340.pdf | 692.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.