Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61348
Title: | Емоційний інтелект практичного психолога |
Authors: | Хилько, Єлизавета Віталіївна |
Keywords: | емоційний інтелект практичний психолог емпатія професійна діяльність |
Issue Date: | 4-Apr-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Хилько Є.В. Емоційний інтелект практичного психолога // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.351-352 |
Abstract: | В умовах сьогодення професія практичного психолога вимагає міцної емоційної стійкості. Наявність високого емоційного інтелекту сприяє психологічному благополуччю як самого психолога, так і його клієнтів. |
Description: | 1. Емоційний інтелект 2.0/ Тревіс Бредбері, Джин Грівз; пер. з англ. Павла Миронова - 3-те видання - М.: Манн, Іванов і Фербер, 2017. - 208 с. (дата звернення: 07.03.2023). 2. Грицюк, І. М. Професія психолога як сфера соціальної реалізації особистості /І.М.Грицюк // Психологія, Всеукраїнська асоціація політичних наук – Луцьк., 2014. – 84-88. 3. Смоляр Л. Що таке емоційний інтелект. /Л.Смоляр// У.П. Життя. URL: https://life.pravda.com.ua/health/2017/10/15/226957/ (дата звернення: 08.03.2023) 4. Савінова О. Блог психолога : як позбутися “фальшивих” емоцій /О.Савінова// Психологія. 2017. BBC News Україна www-bbccom. cdn.ampproject.org (Дата звернення: 08.03.2023). 5. Житомирський державний університет ім. Івана Франка. Лекційний курс з основ психокорекції. Принципи побудови спілкування психолога з клієнтом. (дата звернення: 08.03.2023) |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61348 |
Appears in Collections: | Політ. Психологічний вимір професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ХИЛЬКО_351-352.pdf | 515.45 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.