Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61344
Title: | Діагностика стану бізнес-процесів: імперативи розвитку |
Other Titles: | Diagnostics of the state of business processes: development imperatives |
Authors: | Дубінінна, Віра Володимирівна Dubina, Vira Volodymyrivna |
Keywords: | бізнес-процеси ранжування підприємства роздрібної торгівлі імперативи розвитку business processes retailers ranking imperatives of development |
Issue Date: | 27-Aug-2016 |
Publisher: | Український державний університет залізничного транспорту |
Citation: | Дубініна В.В. Діагностика стану бізнес-процесів підприємств: імперативи розвитку / В.В. Дубініна // Вісник економіки транспорту і промисловості. Серія : Економічні науки: зб. наук.-практ. стат. – 2016 р. – № 53. – С. 66-75. |
Series/Report no.: | Економіка підприємства; |
Abstract: | Результати проведеного в статті дослідження дозволяють характеризувати стан бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі як задовільний. Розрахований коефіцієнт задоволеності споживачів результатами бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі свідчить при слабку задоволеність споживчого попиту в сфері роздрібної торгівлі. Визначено
проблеми, що гальмують розвиток бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі. Запропоновано імперативи розвитку бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі, практична реалізація яких дозволить провести удосконалення бізнес-процесів, виявити при цьому, джерела підвищення їх ефективності, і як наслідок, забезпечать сталий розвиток бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі у довгостроковій перспективі. The experience of functioning of retail trade enterprises shows that without the analysis and evaluation of business processes, finding the "weak points" of business processes, identification of reserves of their development, high competitiveness of enterprises, a priori, impossible. Therefore of great theoretical and practical interest is the diagnostics of the business processes at domestic retailers allowing the identification of the strengths/weaknesses of the enterprise activity. The article is devoted to diagnostics of business processes of retailers. The analysis of business processes of retail trade enterprises of Kyiv and Kyiv region by the method of their ranking has been made. The ratio of customer satisfaction has been calculated according to the results of the business processes of retailers. The problems hindering the development of the business processes of retailers have been |
Description: | 1. Харрингтон Д. Оптимизация бизнес-процессов: документирование, анализ, управление, оптимизация. – СПб.: АЗБУКА БМикро, 2002. – 314 с. 2. Эдвардс Деминг Выход из кризиса: Новая парадигма управления людьми, системами и процессами. – М.: Альпина Паблишер, 2011. – 424 с. 3. Репин В.В. Процессный подход к управлению. Моделирование бизнес-процессов. / Репин В.В., Елиферов В.Г.- М.: РИА «Стандарты и качество», 2004. - 408 с. -(Серия «Практический менеджмент»). |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61344 |
Appears in Collections: | Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Імперативи розвитку_Дубініна В. В..pdf | 938.59 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.