Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61341
Title: Дослідження бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі методами якісного аналізу
Other Titles: Research of business processes of retail trade enterprises using methods of qualitative analysis
Authors: Микитенко, Неля Володимирівна
Дубінінна, Віра Володимирівна
Mikitenko, Nelya Volodymyrivna
Dubininna, Vira Volodymyrivna
Keywords: бізнес-процеси
підприємство роздрібної торгівлі
управління бізнес-процесами
методи якісного аналізу
business processes
retail business
business process management
methods of qualitative analysi
Issue Date: 12-Aug-2018
Publisher: Національний університет харчових технологій
Citation: Микитенко Н. В., Дубініна В.В. Дослідження бізнес-процесів підприємств роздрібної торгівлі методами якісного аналізу / В.В. Дубініна, Н.В. Микитенко// Наукові праці НУХТ. Серія : Економічні науки. – 2018. – Том 24, № 2. – С. 93-103.
Series/Report no.: Менеджмент і стратегічне управління;
Abstract: У статті визначено фактори, що гальмують розвиток торговельної галузі в Україні. Розкрито сутність бізнес-процесів підприємств. Охарактеризовано ролі посадових осіб, які беруть участь у реалізації бізнес-процесів підприємств, а саме: власників бізнес-процесів, власників ресурсів бізнеспроцесів, виконавців бізнес-процесів. Представлено перелік основних бізнеспроцесів підприємств роздрібної торгівлі з урахуванням їх спрямованості на задоволення інтересів і вподобань кінцевих (зовнішніх) споживачів та нарощування споживчої цінності й вартості.
The article defines the factors hindering the development of the trade sector in Ukraine. The essence of business processes of enterprises is revealed. The roles of officials involved in the implementation of business processes of enterprises, are described namely: business process owners, owners of business process resources, business process implementers. The list of main business processes of retail enterprises is presented, taking into account their orientation on satisfying the interests and preferences of the last users (external) consumers and increasing the consumer value.
Description: 1. Роздрібна торгівля України у 2015 році на 1 січ. 2016 р. : стат. зб. — Київ : Держ. служба стат. України, 2016. — 135 с. 2. Статистичний щорічник України за 2014 р. : стат. зб. — Київ : Держ. служба стат. України, 2015. — 585 с. 3. Державна служба статистики України [Електроний ресурс]. — Режим доступу : http://www.ukrstat.gov.ua/. 4. Бланк И.А. Торговый менеджмент / И.А. Бланк. — 2-е изд., перераб. и доп. — Киев : Эльга, Ника-Центр, 2013. — 784 с
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61341
Appears in Collections:Статті у наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри технологій управління

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бізнес-процеси_Микитенко, Дубініна.pdf376.33 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.