Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61289
Title: Психологічні аспекти образу «Я-професійний» у становленні майбутнього фахівця
Authors: Патруль, Марія Вікторівна
Keywords: образ "Я-професійний"
професійне становлення
образ Я
становлення майбутнього фахівця
образ "Я-професіонал"
образу «Я-майбутній»
Issue Date: 4-Apr-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Патруль М.В. Психологічні аспекти образу «Я-професійний» у становленні майбутнього фахівця // ПОЛІТ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених:[у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 04-07 квітня 2023 р.) / [ред. кол.: Н.В.Ладогубець, А.М.Кокарєва та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2023. – С.335-336
Abstract: У час коли, наша країна переживає найскладніший період та великою ціною платить за свою свободу, в українському суспільстві відбуваються глибокі трансформаційні процеси на всіх рівнях взаємодії. Постійна невизначеність, небезпека, стрес та тривога присутні в житті кожного українця зараз. Особливо гостро це відчуває юне покоління, яке і без того легко піддавалося різним процесам дезадаптації.
Description: 1. Алексєєва Т.В. Психологічні особливості уявлень студентів ВНЗ про відповідальність у процесі професійного становлення / Т.В. Алексєєва // Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць Кам’янець- Подільського національного університету імені Івана Огієнка, Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.А. Онуфрієвої. — Вип. 23. — Кам’янець-Подільський: Аксіома, 2014. — С. 19-31. 2. Кокун О.М. Психологія професійного становлення сучасного фахівця: Моно-графія. – К.: ДП "Інформ.-аналіт. агенство", 2012. – 200 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61289
Appears in Collections:Політ. Психологічний вимір професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПАТРУЛЬ_335-336.pdf514.67 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.