Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61227
Title: | Концептуальний підхід до визначення статусу студента-спортсмена у непрофільних ЗВО |
Authors: | Ракитіна, Т.І. В'яла, О.М. Захарчук, І.Р. Янішевський, Ю.В. |
Keywords: | концептуальний підхід студент-спортсмен непрофільний ЗВО фізичне виховання студентський спорт статус спортсмена |
Issue Date: | 16-Jun-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Ракитіна Т.І., В'яла О.М., Захарчук І.Р., Янішевський Ю.В. Концептуальний підхід до визначення статусу студента-спортсмена у непрофільних ЗВО // Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: тези доповідей XVІІІ Міжнародної науково-методичної конференції. Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - С. 55 - 56. |
Abstract: | Перспективи розвитку фізичного виховання студентів та спортивно-масової роботи у ЗВО залежать від об’єктивних базових чинників та передумов, які безпосередньо впливають (обмежують або оптимізують) кількісні та якісні характеристики праці. Залежно від пріоритетів конкретного ЗВО і визначених завдань кожен з цих факторів набуває свій сенс, певну оптику, вибір засобів і методів досягнення результату. Треба зазначити, що деякі з цих аспектів мають перманентний характер, деякі ситуаційний (короткостроковий) вплив. Також треба зауважити, що більшість із зазначених факторів взаємопов’язані і на різних станах спортивної діяльності чинять латентний вплив один на одного (і на прогнозований результат). Слід додати, що загалом всі ці фактори зводяться до двох позицій – створення умов для тренування та створення довгострокової мотивації |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61227 |
Appears in Collections: | XVIIІ Міжнародна науково-методична конференція "Фізичне виховання у контексті сучасної освіти" (2023) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Концептуальний підхід до визначення статусу.pdf | 466.47 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.