Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61148
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Помиткіна, Любов Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Pomitkina, Lyubov | - |
dc.contributor.author | Pomytkina, Ljubow | - |
dc.date.accessioned | 2023-10-13T07:02:48Z | - |
dc.date.available | 2023-10-13T07:02:48Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61148 | - |
dc.description | Дисципліна:Психологічна служба; Галузь знань: 05 «Соціальні та поведінкові науки»; Спеціальність: 053 «Психологія»; Спеціалізація: «Психологія»; Складова комплексу: робоча програма, конспект лекцій, методичні рекомендації для виконання курсового проєкту, методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу, методичні рекомендації з підготовки студентів до практичних занять, типові тести, модульна контрольна робота, пакет комплексних контрольних робіт, питання до екзамену, силабус навчальної дисципліни | uk_UA |
dc.description.abstract | Дана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують професійний профіль майбутнього спеціаліста психолога, дозволить створити передумови для усвідомленого вивчення фахових навчальних дисциплін,включених унавчальний план. | uk_UA |
dc.description.abstract | This educational discipline is the theoretical basis of a set of knowledge and skills that form the professional profile of the future specialist psychologist, will allow to create prerequisites for conscious study of professional educational disciplines, included in curriculum. | uk_UA |
dc.description.abstract | Ta dyscyplina edukacyjna stanowi teoretyczną podstawę zbioru wiedzy i umiejętności, które ukształtują profil zawodowy przyszłego psychologa specjalisty, pozwolą tworzyć przesłanki do świadomego studiowania zawodowych dyscyplin edukacyjnych, ujętych w program. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | психологічна служба | uk_UA |
dc.subject | практичний психолог | uk_UA |
dc.subject | діагностика | uk_UA |
dc.subject | psychological service | uk_UA |
dc.subject | practical psychologist | uk_UA |
dc.subject | diagnosis | uk_UA |
dc.subject | obsługa psychologiczna | uk_UA |
dc.subject | psycholog praktyczny | uk_UA |
dc.subject | diagnoza | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни «Психологічна служба» | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodological complex of the educational discipline «Psychological Service» | uk_UA |
dc.title.alternative | Kompleks edukacyjno-metodyczny dyscypliny edukacyjnej «Służba psychologiczna» | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
03_МППЕ_КП.pdf | Методичні рекомендації до виконання курсового проекту (КП | 731.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
04_ МППЕ _МР_СРС.pdf | Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів з опанування навчального матеріалу | 365.97 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ МППЕ_МР_ПР.pdf | Методичні рекомендації з підготовки студентів до практичних занять | 394.2 kB | Adobe PDF | View/Open |
06_МППЕ_Т.pdf | Тести з дисципліни | 235.55 kB | Adobe PDF | View/Open |
07_ МППЕ _МКР.pdf | Модульна контрольна робота | 341.93 kB | Adobe PDF | View/Open |
08_ МППЕ _ККР.pdf | Пакет комплексних контрольних робіт | 341.65 kB | Adobe PDF | View/Open |
09_ МППЕ _ЗП.pdf | Питання до екзамену | 339.6 kB | Adobe PDF | View/Open |
10_МППЕ_С.pdf | Силабус з дисципліни | 559.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
RP-Orhanizatsiina-psykholohiia-2023-1-19.pdf | Робоча програма навчальної дисципліни | 2.48 MB | Adobe PDF | View/Open |
00_Зміст_навчального_комплексу.pdf | Зміст_навчального_комплексу | 352.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
02_ МППЕ _КЛ.pdf | Конспект лекцій | 394.29 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.