Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61116
Название: | Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Біологія» |
Другие названия: | Educational and methodological complex on the subject "Biology" |
Авторы: | Савицький, Володимир Дмитрович Радомська, Маргарита Мирославівна Savytskyi, Volodymyr Dmytrovych Radomska, Marharyta Myroslavivna |
Ключевые слова: | будова клітини поняття "життя" фотосинтез фізіологія рослин класифікація тварин фізіологія тварин cell structure the concept of "life" photosynthesis plant physiology classification of animals animal physiology |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Місце дисципліни «Біологія» в системі пов’язане з її фундаментальним значенням у формуванні системних знань про живу природу. На базі здобутих знань і умінь з дисципліни “Біологія” майбутні фахівці екологи зможуть вирішувати найважливіші завдання сучасності глобального масштабу, що стоять перед людством - охорони природи і навколишнього середовища, раціонального використання та відновлення біологічних ресурсів.
Курс “Біологія” є однією з основних наукових природничих дисциплін, які формують спеціаліста - еколога. Цей курс складає основу теоретичної та практичної підготовки фахівців та відіграє роль фундаментальної біологічної бази, без якої неможлива успішна професійна діяльність еколога.
Метою викладання дисципліни є формування у студентів фундаментальних уявлень про живі організми, їх організацію, особливості функціонування, походження, розвиток, різноманіття та систематику в умовах впливу різних екологічних чинників на організми та на їх середовище.
Предметом вивчення навчальної дисципліни «Біологія» є живі організми, їхня структурна організація, функції життєдіяльності, всі прояви життя, зв’язки живих істот між собою і середовищем та їхня еволюція.
Завданнями вивчення навчальної дисципліни є:
- вивчення структури та функції різних організмів,
- з’ясування особливостей живого на субклітинному та клітинному рівнях, а також на рівні організму,
- вивчення характерних особливостей мікробо-, фіто- та зооценозів в різних екологічних умовах;
- визначення генотипових ознак, типів мінливості та оцінка впливу мутагенів на спадковість живих організмів;
- вивчення механізмів адаптації живих організмів до дії несприятливих факторів і можливості управління цими процесами. The place of the subject "Biology" in the system is related to its fundamental importance in the formation of systemic knowledge about living nature. On the basis of acquired knowledge and skills from the subject "Biology", future ecologists will be able to solve the most important modern tasks of a global scale facing humanity - protection of nature and the environment, rational use and restoration of biological resources. The course "Biology" is one of the main scientific natural disciplines that form a specialist - an ecologist. This course forms the basis of the theoretical and practical training of specialists and plays the role of a fundamental biological base, without which the successful professional activity of an ecologist is impossible. The purpose of the subject is the formation of students' fundamental ideas about living organisms, their organization, features of functioning, origin, development, diversity and systematics in the conditions of the influence of various environmental factors on organisms and their environment. The subject of study of the educational subject "Biology" is living organisms, their structural organization, vital functions, all manifestations of life, the connections between living beings and their environment, and their evolution. The tasks of studying the academic discipline are: - studying the structure and function of various organisms, - elucidation of the peculiarities of living things at the subcellular and cellular levels, as well as at the level of the organism, - study of the characteristic features of microbial, phyto- and zoocenoses in various environmental conditions; - determination of genotypic features, types of variability and evaluation of the influence of mutagens on the heredity of living organisms; - study of the mechanisms of adaptation of living organisms to the action of adverse factors and the possibility of managing these processes. |
Описание: | Навчально-методичний комплекс з дисципліни "Біологія" для здобувачів вищої освіти освітнього ступеня "Бакалавр" спеціальності 101 "Екологія" |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61116 |
Располагается в коллекциях: | Навчально-методичні комплекси кафедри екології |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
+Р.П. Біологія скан..pdf | Робоча програма | 883.18 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
НМК_БІОЛОГІЯ.pdf | 7.54 MB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.