Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61018
Title: Інерціально-супутникова навігаційна система з платформенною інерціальною системою навігації
Authors: Барилюк, Ιгοр Ρусланοвич
Keywords: кваліфікаційна робота
пілотажно-навігаційний комплекс
інерціально-навігіційна система
інерціально-супутникова система навігації
супутникова навігаційна система
штучні супутники землі
оптимальний фільтр калмана
Issue Date: 22-Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Барилюк І. Р. Інерціально-супутникова навігаційна система з платформенною інерціальною системою навігації. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 79 с.
Abstract: Інтеграція інерціальної та супутникової систем реалізується шляхом комплексування двох систем. Інтегровані інерціально-супутникові навігаційні системи починають займати головне місце у побудові сучасних пілотажно-навігаційніх комплексів, заснованих на використанні досягнень алгоритмічного забезпечення з використанням оптимального оцінювання, ідентифікації й керування. Комітетом ІКАО з майбутніх навігаційних систем було прийнято рішення про обов'язкове використання систем супутникової навігації в поєднанні з ІНС. Тому в даний час у всіх галузях авіації основним інформаційним ядром сучасного навігаційного комплексу є інтегрована інерціально-супутникова система навігації (ІССН). При вирішенні задачі комплексної обробки інформації в інерціально-супутникових системах навігації найбільш привабливою є, безумовно, калмановська фільтрація. Проте, використання фільтра Калмана зустрічає певних труднощів при його практичній реалізації на борті ЛА, зокрема може викликати розбіжність («розвалювання») обчислювального процесу. На сучасних бортових комплексах добре себе зарекомендували на практиці способи обробки однорідної інформації. Зокрема спосіб взаємної компенсації з субоптимальною фільтрацією. Доцільність використання методу компенсації при обробці інформації в інерціально-супутникових системах навігації пояснюється тим, що в даному випадку вимір навігаційних параметрів здійснюються вимірниками, що засновані на різних фізичних принципах, і при цьому помилки цих вимірників лежать у різних частотних діапазонах. Крім того, для створення архітектури такої інтегрованої ІССН потрібні мінімальні зміни в апаратних засобах і програмному забезпеченні вже існуючого обладнання ЛА і зокрема при використанні в існуючих платформних ІНС з вільною в азимуті платформою типа И-11 та Ц-050.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: кандидат технічних наук, доцент кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Смірнов Олег Ігорович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61018
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1. Диплом Барилюк Ігор Русланович.pdfКваліфікаційна робота з пояснювальною запискою2.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.