Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61017
Назва: | Режим стабілізації заданого ешелону системи автоматичного керування повітряного судна |
Автори: | Біленко, Βладислав Βοлοдимирοвич |
Ключові слова: | кваліфікаційна робота літак система автоматичного управління методи обробки інформації комп’ютерно інтегрований комплекс датчик радіації висотомір математичне моделювання |
Дата публікації: | 22-чер-2023 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Біленко В. В. Режим стабілізації заданого ешелону системи автоматичного керування повітряного судна. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології" – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 69 с. |
Короткий огляд (реферат): | На сьогоднішній день гостро постає питання щодо вирішення проблем безпеки авіації. Адже безпека польоту залежить від різних факторів: людського чинника; природного середовища; наявності на борту ЛА відповідних приборів та їх правильного функціонування, і т. д. Всі ці чинники набули важливого значення, потребують все більшої уваги, більш точного дослідження. У звязку з цим було створено ряд міжнародних організацій. Серед них основною є Міжнародна організація цивільної авіації (ІСАО), членами якої є більше 150 держав. Основними її цілями та завданнями є розроблення принципів і методів міжнародної повітряної навігації та сприяння плануванню й розвитку міжнародного авіатранспорту, створення цілісної та повної системи керування повітряним рухом, яка забезпечить підвищення рівня безпеки повітряного руху. Організація прийняла велику кількість додатків та, які містять правила, що розкривають і вирішують питання безпеки польотів. Вимоги, перш за все, ставляться до стабілізації висоти польоту та точного водіння літака по маршруту. Керування висотою відноситься до найбільш високого рівня керування польотом (траєкторного) і є основою для реалізації польотного завдання. При цьому стабілізація заданої висоти є одним з основних режимів польоту. Знання висоти польоту літака необхідне для попередження зіткнення літаків, що займають різні висотні ешелони на пересічних трасах, та з земною поверхнею і з наземними предметами. На великих висотах у маршрутному польоту. Знання висоти польоту літака необхідне для попередження зіткнення літаків, що займають різні висотні ешелони на пересічних трасах, та з земною поверхнею і з наземними предметами. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: к.т.н., професор кафедри авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Аблесімов Олександр Костянтинович |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/61017 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2. КР_Біленко В.В..pdf | Кваліфікаційна робота з пояснювальною запискою | 7.12 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.