Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60954
Title: | Проблеми та особливості відновлення залізничної інфраструктури у воєнний та післявоєнний періоди |
Other Titles: | Problems and peculiarities of railway infrastructure restoration in the war and post-war periods |
Authors: | Прибильський, Денис Сенчик, Єгор Prybylskyi, Denys Senchyk, Yehor |
Keywords: | відновлення залізниця інфраструктура війна recovery railway infrastructure war |
Issue Date: | 4-Apr-2023 |
Publisher: | Національний авіаційний університет |
Citation: | Прибильський Д., Сенчик Є. Проблеми та особливості відновлення залізничної інфраструктури у воєнний та післявоєнний періоди // Політ. Сучасні проблеми науки : тези доповідей ХХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – С. 133-134. |
Abstract: | Для забезпечення ефективного функціонування залізничного транспорту
насамперед потрібен високий рівень технічного та технологічного розвитку залізничної інфраструктури, з чим у нашої країни склалися досить значні проблеми, що посилилися з початком російської агресії. Звичайно, мова не йде про капітальну перебудову усіх існуючих колій на зразок європейських, адже це означало б не тільки перероблення самих колій, але і заміну всього існуючого рухомого складу, а це обійшлося б у сотні мільярдів доларів. Проте вдосконалення транскордонних європейських коридорів та їх інтеграція з європейською колією, а також будівництво європейських ділянок до міст, що знаходяться в прикордонних до ЄС регіонах, було б доцільним та оптимальним варіантом. To ensure efficient functioning of railway transport first of all, a high level of technical and technological development of the railway infrastructure is needed, with which our country has developed quite significant problems, which intensified with the beginning of Russian aggression. Of course, we are not talking about a capital reconstruction of all existing tracks like the European ones, because this would mean not only the redesign of the tracks themselves, but also the replacement of the entire existing rolling stock, which would cost hundreds of billions of dollars. However, the improvement of cross-border European corridors and their integration with the European track, as well as the construction of European sections to cities located in regions bordering the EU, would be a reasonable and optimal option. |
Description: | 1. Новорічний стрес-тест. Як «Укрзалізниця» впоралася з бумом перевезень? - https://chas.news/current/novorichnii-stres-test-yak-ukrzaliznitsya-vporalasya-z-bumom novorichnih-perevezen 2. Функціонування транспортного сектору України в умовах правового режиму воєнного стану. - https://niss.gov.ua/news/komentari-ekspertiv/funktsionuvannya-transportnoho sektoru-ukrayiny-v-umovakh-pravovoho 3. За останніми обрахунками загальна сума прямих збитків інфраструктури становить $103.9 млрд. - https://kse.ua/ua/about-the-school/news/za-ostannimi-obrahunkami-zagalna-suma pryamih-zbitkiv-infrastrukturi-stanovit-103-9-mlrd |
URI: | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60954 |
Appears in Collections: | Політ. Транспортні технології та сервіс |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
тези Прибильський.pdf | 730.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.