Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60831
Название: Відеогра “Somevania” на базі двигуна Unity
Авторы: Кудрявець, Роман Михайлович
Ключевые слова: дипломна робота
Unity
Unity Tilemap
користувач
діаграма
спрайт
колайдер
Дата публикации: 5-июл-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кудрявець Р.М. Відеогра “Somevania” на базі двигуна Unity. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, «Інформаційні управляючі системи та технології».- Київ, 2023. – 68 с.
Краткий осмотр (реферат): Індустрія відеоігор — це багатомільярдна індустрія, яка стала щоденною частиною нашої сучасної культури. Сьогодні мільйони людей по всьому світу грають у відеоігри на різних платформах, від консольних до мобільних пристроїв. Однак це не завжди було так. Історія популярності індустрії відеоігор — це захоплююча історія, яка охоплює декілька десятиліть. Коріння індустрії відеоігор можна простежити від кінця 1940-х і початку 1950- х років, коли вчені-інформатики почали розробляти ігри як частину своїх досліджень. Однак лише в 1970-х роках відеоігри стали комерційно життєздатними після появи таких аркадних ігор, як Pong, Space Invaders і Pac-Man. Ці ігри захопили увагу публіки та швидко стали культурним явищем, тому це надало поштовх для появи аркадних ігор по всьому світу. У 1980-х роках популярність відеоігор продовжувала зростати з появою домашніх ігрових консолей, таких як Atari 2600 і Nintendo Entertainment System. Ці консолі принесли відеоігри в домівки людей і зробили їх доступнішими для широкого загалу. Оскільки технологія, що лежить в основі відеоігор, продовжувала вдосконалюватися, зростала і їхня популярність, і все більше людей стають завзятими гравцями. У 1990-х роках з’явилася тривимірна графіка та складніші ігри, що ще більше сприяло зростанню індустрії. З появою Інтернету та онлайн-ігор від початку 2000-х відеоігри стали ще популярнішими, і геймери з усього світу могли об’єднуватися та грати разом. Сьогодні індустрія відеоігор є глобальним явищем з мільйонами гравців по всьому світу та доходами, які перевершують навіть кіноіндустрію. Від масових багатокористувацьких онлайн-ігор до мобільних додатків, індустрія відеоігор продовжує розвиватися та впроваджувати інновації. Метою дипломної роботи є розробка розважальної комп’ютерної відеогри “Somevania” з використанням двигуна Unity в пригодницькому стилі, яка призначена для дослідження творчого процесу розробки відеоігор, включаючи 8 розробку концепції, дизайн гри та впровадження ігрових механік і дослідження ефективності використання різноманітних ігрових елементів, таких як персонажі, музика та графіка. Пригодницький жанр відомий своїм захоплюючим ігровим процесом, який часто включає наприклад: дослідження світу, вирішення головоломок або бійки з ворогами. У «Somevania» гравці проходитимуть різні рівні, стикаючись з різними викликами, такими як вороги, яких потрібно перемогти або оминути, а також перешкодами, які потрібно подолати. Захоплююча ігрова механіка гри в поєднанні з її візуально приголомшливою графікою та звуковим дизайном може допомогти гравцям повністю зануритися у світ гри. І тому в кінцевому результаті гра зможе надати гравцям веселий і захоплюючий досвід, який допоможе їм розслабитися та втекти від стресів повсякденного життя.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, кандидат технічних наук, Райчев Ігор Едуардович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60831
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_122_Кудрявець Р.М..pdfДипломна робота бакалавра1.33 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.