Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60819
Название: Web-сайт магазину іграшок з використанням CSS.
Авторы: Харченко, Сергій Олександрович
Ключевые слова: дипломна робота
WEB-сайт
інтернет-магазин
CSS
MySQL
колекція даних
PMA
СУБД
інформаційні технології
конкуренція
Дата публикации: 5-июл-2023
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Харченко С. О. Web-сайт магазину іграшок з використанням CSS. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності “Комп’ютерні науки”, «Інформаційні управляючі системи та технології».- Київ, 2023. – 52 с.
Краткий осмотр (реферат): Ефективний web-сайт є потужним інструментом для продажу, здатним привернути увагу своєї цільової аудиторії. Однак, як і будь-який інший маркетинговий інструмент, він має бути заснований на принципі безпосереднього впливу, спочатку зацікавивши відвідувача, а потім спонукавши його до певних дій. На жаль, багато веб-сайтів не враховують цю важливу особливість головної сторінки, що зазвичай призводить до того, що відвідувачі не залишаються на сайті надовго та швидко його покидають. Такі web-сайти, незважаючи на те, що вони можуть містити багато корисної інформації, практично ніколи не досягають очікуваного рівня відвідуваності та не можуть забезпечити продажів. Щоб перетворити простий web-сайт на надійний та ефективний інструмент, потрібно внести кілька змін. Важливо розуміти, що потенційні клієнти щодня потрапляють в потік інформації та рекламних повідомлень, тому конкуренція за їх увагу є надзвичайно жорсткою. Ефективний web-сайт здатний привернути увагу та цікавість клієнтів, спонукаючи їх не лише переглянути сторінки та здійснити покупки, але й повернутися на сайт знову через певний час та рекомендувати його своїм друзям. Необхідно приділити увагу першій сторінці сайту, щоб зацікавити та залучити відвідувачів, та забезпечити зручну навігацію, щоб вони могли швидко та легко знайти потрібну інформацію. При відвідуванні сайту магазину, клієнт зустрічає список наявних товарів на складі. Оскільки цей онлайн «прилавок» є частиною системи автоматизації підприємства, він містить ті ж вироби, які можна знайти у звичайних магазинах. Склад представлений ієрархічною деревоподібною структурою з групами товарів, де після натискання на групу, можна переглянути список підгруп або конкретних виробів. Деякі товари мають картинку та опис і можуть бути додані до кошика. Після того, як клієнт наповнює кошик, він натискає команду "Виконати замовлення" і обирає зручний спосіб оплати. У випадку, якщо клієнт є новим у магазині, йому запропонують вказати певні особисті дані, такі як ім'я, телефон та адресу. Покупець-організація повідомляє назву організації, номер розрахункового рахунку, ім'я, телефон представника та отримує певний ідентифікаційний код. Це зроблено для того, щоб при наступному відвідуванні магазину, клієнт міг не вводити всю інформацію знову, а лише вказати свій ідентифікаційний код. Після цього здійснюється оплата та передача товару безпосередньо клієнту. Є різні способи оплати, такі як оплата готівкою при отриманні замовлення, безготівковий розрахунок (для організацій), онлайн-платежі, оплата післяплатою, поштовим або банківським переказами.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Керівник проекту: доцент, Моденов Юрій Борисович.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60819
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФКНТ_2023_122_Харченко С.О..pdfДипломна робота бакалавра3.43 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.