Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60657
Title: Моделювання маркетингової діяльності підприємства
Authors: Білова, Олена
Keywords: дипломна робота
кваліфікаційна робота
маркетинг
моделювання
Issue Date: Jun-2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Економічний фронт під час війни є джерелом забезпечення життєдіяльності держави, забезпечення економічної спроможності та підтримки платоспроможності громадян. Тому для уряду природно забезпечити найголовніше, щоб економіка вижила за тих умов, у яких живе країна в ці місяці. За оцінкою Національного банку України, війна коштувала економіці країни близько 50% валового внутрішнього продукту (ВВП). У фінансовому плані один місяць війни оцінюється більш ніж у 200 мільярдів гривень, не рахуючи вартості знищеного майна та передбачуваної потреби у його відновленні. За оцінками Міжнародного валютного фонду, через воєнне вторгнення Росії Україна втратить близько 35% свого ВВП
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент СКОРНЯКОВА Ірина
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60657
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білова.pdfКваліфікаційна робота892.4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.