Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60630
Назва: Моделювання конкурентоспроможності продукції підприємства
Автори: Ражабов, Артем
Ключові слова: дипломна робота
кваліфікаційна робота
економічна діяльність
моделювання конкурентоспроможності продукції підприємства
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Конкурентоспроможність будь-якої компанії, незалежно від її розміру, у сучасному бізнесі виступає насамперед якість продукції та її ціна. На сьогоднішній день набагато важливішим для концепції загального управління якістю залишається споживач. Нинішня ситуація ясно показує економічне та логістичний розвиток світу, який дає компаніям можливість вийти на нові ринки, що швидко ростуть. Ця ситуація підвищує конкурентний тиск. Збільшення конкурентоспроможності, рівень добробуту одна із основних чинників динамічного розвитку кожної країни. Так, якщо компанії хочуть вижити за умов глобальної конкуренції, їх стоїть завдання підвищити свою конкурентоспроможність.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: к.е.н., доцент МІХНО Інесса
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60630
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ражабов.pdfКваліфікаційна робота1.52 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.