Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60595
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФеоктистова, Алла Іванівна-
dc.date.accessioned2023-08-03T07:02:23Z-
dc.date.available2023-08-03T07:02:23Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationФеоктистова А. І. Стратегічне управління розвитком підприємства в умовах цифровізації. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60595-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: д.е.н., професор Ареф’єва Олена Володимирівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасний розвиток ринкових відносин гостро вимагає розширення знань і досвіду застосування стратегічного планування з урахуванням особливостей галузі і території. Стратегічне планування є основою прийняття управлінських рішень українських підприємств, стандартом перспективного розвитку у більшості провідних компаній світу. Варто відзначити, що досвід останніх років показує, що більшість українських підприємств ще не досить обізнане у введенні стратегічного плану. Одним з основних чинників, що визначають таке становище, є відсутність на більшості підприємств сформованих уявлень про те, що насправді є правильним стратегічним планом, як вони створюються і за допомогою яких інструментів їх можна реалізувати. Особливо недостатньо дослідженим залишається галузеві аспекти цієї проблеми. Виходячи з цього, розвиток теоретичних та практичних знань в управлінні стратегічним плануванням підприємства є актуальною проблемою. Сьогодні загальновизнано, що «батьками» стратегічного планування по праву вважаються Альфред Д. Чандлер, Кеннет Ендрюс та Ігор Ансофф. Основна увага сучасних дослідників зосереджена на проблемі залучення теорій стратегічного планування у практичну діяльність компаній, при цьому недостатньо дослідженими залишається проблеми стратегічного планування сільськогосподарських підприємств. Об'єктом дослідження в даній роботі є процес формування стратегії підприємства. Предметом дослідження виступає теоретичні засати і практичні підходи до стратегічного управління розвитком підприємства в умовах цифровізації. Метою даної роботи є розробка і обґрунтування заходів щодо стратегічного управління розвитком підприємства в умовах цифровізації на підставі узагальнення теоретичних положень і практичної діяльності підприємства.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectчинникиuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectперсоналuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.titleСтратегічне управління розвитком підприємства в умовах цифровізаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
dc.typeImageuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2022_051_ЕП_Феоктистова_А._І..pdfДипломна робота218.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.