Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60587
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖураківський, Валентин Олегович-
dc.date.accessioned2023-07-28T07:52:31Z-
dc.date.available2023-07-28T07:52:31Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationЖураківський В. О. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємства. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня магістра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – 126 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60587-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент: Сімкова Тетяна Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractКонкурентоспроможність, розглядаючи з точки зору конкурентної боротьби є основною характеристикою підприємства. Вона визначає здатність підприємства нормально функціонувати, а також результати його виробничо-збутової діяльності в умовах жорсткої ринкової конкуренції. За сучасних умов високого технічного рівня промислового виробництва прогресивність та величини основних виробничих засобів, їхній технічний стан більшою мірою визначають можливості промислового виробництва та його потенційну потужність. Таким чином випливає потреба в аналізі забезпеченості виробництва основними засобами, потреба в аналізі технічного стану та використання потужностей, а також потреба в оцінці їхнього впливу на зростання обсягів продукції, зниження собівартості продукції та, як наслідок, збільшення прибутку від реалізації продукції та послуг. Зростання конкуренцiї за ресурси, змiни в навколишньому середовищi, міжнародна інтеграцiя бiзнесу, зміна бажань та запитів споживача, пошук нових, часто несподiваних, можливостей, стрімкий розвиток соціальних та інформаційних мереж, які дозволяють з блискавичною швидкістю отримувати та поширювати iнформацiю, відносна доступнiсть сучасних технологiй, висока оцінка ролi людських ресурсiв, пандемiя COVID-19, війна, а також низка iнших факторiв в сукупності своїй, призвели до стрімкого зростання значення управлiння конкурентоспроможнiстю авiапідприємств. Практичне значення отриманих результатів. Отримані результати мають практичне значення для ДП «ЗДАРЗ «МiГремонт», запропоновані інструменти розвитку, а саме обрана стратегія фокусування, підвищить якість продукції та її обслуговування, покращить позиції підприємства на внутрішньому та зовнішньому ринках, та як наслідок підвищить конкурентоспроможність. На сьогодні авіагалузь характеризуються високою конкуренцiєю, динамiчними змінами в середину ринку, вагомими змiнами в макросередовищi, якi є наслідком НТП, зародженням нових сфер в економiці, змiнами типiв виробництва. Якщо ж розглядати Україну, то до вищепереліченого списку варто додати процеси глобалiзацiї, специфіку дiяльностi фiнансових iнститутiв, конкуренцiю мiж нацiональними i транснацiональними компанiями на нацiональному ринку та iн.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectконкурентна стратегіяuk_UA
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UA
dc.subjectуправління конкурентноспроможністюuk_UA
dc.titleСтратегічне управління конкурентоспроможністю підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФЕБА_2022_051_ЕП_Жураківський_В._О..pdfДипломна робота206.02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.