Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКривіцька, Анастасія Миколаївна-
dc.date.accessioned2023-07-28T05:54:11Z-
dc.date.available2023-07-28T05:54:11Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКривіцька А. М. Оцінка внутрішнього середовища діяльності підприємства. - Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Економіка». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60575-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к.е.н., доцент Андрієнко Марія Михайлівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасне бізнес-середовище для ринкових учасників характеризується високим рівнем динамічності та інформаційної невизначеності, що породжує непередбачувані наслідки у сфері діяльності. Цей фактор вимагає перегляду традиційних підходів до формування конкурентоспроможних стратегій та управління в глобальному економічному просторі. В таких умовах критично важливим стає постійне сканування, ідентифікація та діагностика компонентів та факторів, які впливають на внутрішнє середовище підприємства, тобто необхідність розуміння впливу цих чинників на рішення бізнесу. У здійсненні нових парадигм управління на підприємстві світова практика приділяє значну увагу аналітичному інструментарію обґрунтування управлінських рішень, використовуючи гнучкі технології адаптації до змін у бізнес-середовищі. Сучасна система управління підприємствами в країнах з ринковою економікою широко застосовує різноманітні методи оцінки внутрішнього середовища, що є ключовим етапом в стратегічному плануванні з урахуванням великої кількості факторів, що впливають на результати діяльності підприємства. В Україні в теорії та практиці обговорюється питання про роль та значення різних методів оцінки внутрішнього середовища в процесі ринкового стратегічного планування підприємства. Проблемами є спрощення уявлень про значення та роль стратегічного аналізування бізнес-середовища в системі управління, співвідношення окремих методик, критерії вибору конкретного методу, який відповідає поставленим цілям та завданням, а також правила його використання. Це вказує на актуальність дослідження теоретичних та методичних питань, а також сучасних підходів до використання методів оцінки внутрішнього середовища в процесі виявлення ринкового потенціалу та обґрунтування стратегічних рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectвнутрішнє середовищеuk_UA
dc.subjectскладові внутрішнього середовищаuk_UA
dc.subjectаналіз внутрішнього середовищаuk_UA
dc.subjectоцінка внутрішнього підприємстваuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleОцінка внутрішнього середовища діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЕБА_2023_051_ЕП_Кривіцька_А._М..pdfДипломна робота193.92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.