Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60390
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Яворський, Ростислав Володимирович | - |
dc.date.accessioned | 2023-07-05T07:00:24Z | - |
dc.date.available | 2023-07-05T07:00:24Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Яворський Р.В. Рефлексія у професійному становленні майбутнього психолога. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60390 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: д-р психол. н., професор, Балахтар Валентина Візіторівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття рефлексії. Без формування професійної рефлексії неможливий гармонійний розвиток складових професійного мислення, а також професійно важливих якостей. Професійні знання та вміння перетворюються на мертвий вантаж і швидко втрачаються без усвідомлення і внутрішнього осмислення їх фахівцем, не кажучи вже про розвиток особистісних особливостей і психологічних позицій. Висувались різні припущення, що саме рефлексія може бути ефективним механізмом саморозвитку особистості (С. Кузікова, М. Савчин), оскільки від неї залежить успішність оволодіння і виконання людиною трудової діяльності (Б. Вульфов, Е. Зеєр). Дослідники інтерпретували рефлексію як механізм міжособистісного пізнання і організації взаємодії в складних, конфліктних ситуаціях, а також у процесі безперервного навчання дорослих людей (М. Аргайл, Г. Улунова); як механізм проектування життєвого шляху особистості (О. Гриньова) та розвитку ключових компетентностей фахівця в процесі корпоративного навчання (В. Помилуйко). Науковці більш ґрунтовно досліджувати професійну рефлексію як властивість особистості, яка сприяє формуванню знань, умінь і навичок, необхідних для професійної діяльності; прагнули довести, що розвинена професійна рефлексія стимулює самоактуалізацію професіонала (Т. Шевченко, Н. Пов’якель). Разом з тим, безпосередньо проблема рефлексії як чинника професійного становлення майбутнього практичного психолога, незважаючи на її актуальність, не досліджувалась цілісно і не становила предмет спеціального вивчення дослідників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | самоефективність | uk_UA |
dc.subject | самовпевненість | uk_UA |
dc.subject | психологічні чинники | uk_UA |
dc.subject | майбутні практичні психологи | uk_UA |
dc.title | Рефлексія у професійному становленні майбутнього психолога | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Яворський Р.В._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 692.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.