Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60390
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯворський, Ростислав Володимирович-
dc.date.accessioned2023-07-05T07:00:24Z-
dc.date.available2023-07-05T07:00:24Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationЯворський Р.В. Рефлексія у професійному становленні майбутнього психолога. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60390-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: д-р психол. н., професор, Балахтар Валентина Візіторівнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто поняття рефлексії. Без формування професійної рефлексії неможливий гармонійний розвиток складових професійного мислення, а також професійно важливих якостей. Професійні знання та вміння перетворюються на мертвий вантаж і швидко втрачаються без усвідомлення і внутрішнього осмислення їх фахівцем, не кажучи вже про розвиток особистісних особливостей і психологічних позицій. Висувались різні припущення, що саме рефлексія може бути ефективним механізмом саморозвитку особистості (С. Кузікова, М. Савчин), оскільки від неї залежить успішність оволодіння і виконання людиною трудової діяльності (Б. Вульфов, Е. Зеєр). Дослідники інтерпретували рефлексію як механізм міжособистісного пізнання і організації взаємодії в складних, конфліктних ситуаціях, а також у процесі безперервного навчання дорослих людей (М. Аргайл, Г. Улунова); як механізм проектування життєвого шляху особистості (О. Гриньова) та розвитку ключових компетентностей фахівця в процесі корпоративного навчання (В. Помилуйко). Науковці більш ґрунтовно досліджувати професійну рефлексію як властивість особистості, яка сприяє формуванню знань, умінь і навичок, необхідних для професійної діяльності; прагнули довести, що розвинена професійна рефлексія стимулює самоактуалізацію професіонала (Т. Шевченко, Н. Пов’якель). Разом з тим, безпосередньо проблема рефлексії як чинника професійного становлення майбутнього практичного психолога, незважаючи на її актуальність, не досліджувалась цілісно і не становила предмет спеціального вивчення дослідників.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectсамоефективністьuk_UA
dc.subjectсамовпевненістьuk_UA
dc.subjectпсихологічні чинникиuk_UA
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk_UA
dc.titleРефлексія у професійному становленні майбутнього психологаuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК _Яворський Р.В._ПП _2023.pdfДипломна робота692.86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.