Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60319
Title: Бренд країни у сучасних міжнародних відносинах (на прикладі Японії)
Authors: Роньшина, Анна Олексіївна
Keywords: імідж країни
бренд країни
Україна
Японія
стратегія брендування
дипломна робота
Issue Date: 2023
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Бренд країни є важливим аспектом позиціонування країни на міжнародній арені. У контексті міжнародних відносин «бренд» є важливим інструментом для підвищення її конкурентоспроможності та привабливості держави для іноземних інвесторів, туристів та інших зацікавлених сторін, що впливає на економічнийпотенціал країни, добробут населення та імідж. Узгоджений бренд може допомогти країні презентувати свої історичні корені та культурні цінності, забезпечивши їй унікальність та лідерство на міжнародній арені. У роботі виявлено та комплексно проаналізовано «бренд країни» «іміджкраїни»,рольцих понять та методи просування держави за рахунок цих механізмів. Досліджено шлях розвитку та зміни позиції Японії через призму зміни стратегії брендування з часів Другої світової війни й до сьогодення. Висвітлено власне бачення майбутнього шляху просування бренду України через призму надбань «країни Сонця». У результаті аналізу, зроблено висновок, що Японія є вдалим прикладом успішної стратегії брендування країни, яка може бути корисною для України.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. № 311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" Науковий керівник: кандидат політичних наук, професор кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій, Ялі Максим Харлампійович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60319
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Роньшина диплом.pdf2.85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.