Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60257
Назва: Формування середовища торгово-розважального центру
Інші назви: Formation of the environment of the shopping and entertainment center
Автори: Нікітіна, Катерина Євгенівна
Nikitina, Kateryna
Ключові слова: кваліфікаційна робота
бакалаврська робота
дизайн інтер’єру
торгівельний центр
розваги
покупки
магазини
комфорт
graduate work
bachelor work
interior design
shopping center
entertainment
shopping
shops
comfort
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Нікітіна К.Є. Формування середовища торгово-розважального центру. – Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Дизайн". – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 55 с.
Короткий огляд (реферат): Торгові центри є важливою частиною сучасної міської інфраструктури і важливі для представників різних соціальних груп. Такі центри часто включають магазини, ресторани, кінотеатри, боулінг, ігрові майданчики та інші види розваг. Ці заклади пропонують широкий вибір товарів і послуг, що дозволяє задовольнити потреби різних категорій клієнтів. Однією з переваг торгових центрів є те, що вони забезпечують зручність і комфорт під час покупок і розваг. Люди можуть знайти все необхідне в одному місці, заощаджуючи час і зусилля. Крім того, торговельні центри часто зручно розташовані, до них легко дістатися з різних частин міста. Вони стали місцями, де люди збираються, щоб провести час з друзями та родиною, відпочити та повеселитися. Такі центри стають осередками громадського життя та відпочинку місцевих жителів. Практична цінність даної кваліфікаційної роботи полягає у тому, що такі центри стають осередками громадського життя та відпочинку місцевих жителів.
Shopping centers are an important part of modern urban infrastructure and are important for representatives of various social groups. Such centers often include shops, restaurants, movie theaters, bowling alleys, playgrounds, and other types of entertainment. These institutions offer a wide selection of goods and services, which allows to satisfy the needs of different categories of customers. One of the advantages of shopping centers is that they provide convenience and comfort during shopping and entertainment. People can find everything they need in one place, saving time and effort. In addition, shopping centers are often conveniently located and easily accessible from different parts of the city. They have become places where people gather to spend time with friends and family, relax and have fun. Such centers become centers of public life and recreation of local residents. The practical value of this qualification work is that such centers become centers of public life and recreation of local residents.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: д.іст.н., професор Карпов Віктор Васильович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60257
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних технологій дизайну і графіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пояснювальна_записка_Нікітіна_.pdf10.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.