Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60203
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Золотухіна, Наталія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T12:31:19Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T12:31:19Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60203 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: доктор психол. наук, професор Семиченко Валентина Анатоліївна | uk_UA |
dc.description.abstract | У дипломній роботі розкрито теоретичні поняття розвитку навчальної мотивації зокрема: поняття мотиву, мотивації, навчальної мотивації. Описано дослідження на базі яких визначили основні мотиви студентів до навчання. Практичне значення роботи полягає в тому, щоб розробити практичні рекомендації для викладачів для покращення розвитку навчальної мотивації студентів. Актуальність дослідження визначається сучасними об’єктивними вимогами до професіоналізму спеціалістів з вищою освітою. Природа навчальної мотивації, її структура є найважливішим фактором успішного здобуття вищої освіти. У сучасному суспільстві важливо мати людей, які мають широкий спектр знань, високу професійну майстерність, ініціативу, підприємливість і творчі здібності. І відомо, що ключовим фактором успішного навчання будь-якого студента є високий рівень мотивації до цієї діяльності. Необхідність вирішення проблеми мотивації навчання випливає з того, що мотивація виконання навчальних завдань має велике значення для успішного навчального процесу. Мотивація учнів є різноманітною і залежить від багатьох факторів, таких як індивідуальні особливості учнів, вплив найближчого оточення та розвиток учнівського колективу. З іншого боку, мотивація студентів є відображенням їхніх поглядів, ціннісних орієнтацій і установок, які визначаються соціальною групою або спільнотою, до якої належать студенти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | мотив | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | навчальна мотивація | uk_UA |
dc.subject | особливості студентського віку | uk_UA |
dc.subject | розвиток навчальної мотивації | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку навчальної мотивації студентів гуманітарних та технічних спеціальностей | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Золотухіна Н.І._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 964.25 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.