Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60183
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKyryk, Myroslava-
dc.contributor.authorКирик, Мирослава Олегівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:23:28Z-
dc.date.available2023-06-30T12:23:28Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationKyryk M. Preliminary design of mid range passenger aircraft with capacity up to 170 passengers. - Bachelor thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2023. - 66 p.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60183-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійовичuk_UA
dc.description.abstractThis thesis is dedicated to preliminary design of mid-range airplane for transportation of passengers and estimation its flight performances as well as designing of structural element of the wing, taking into account buckling. The design methodology is based on prototype analysis to select the most advanced technical decisions, engineering calculations to get the technical data of designed aircraft and computer based design using CAD/CAM/CAE and FEM systems. In special part the stress analysis is used to estimate allowable stresses of the structural elements. Practical value of the work is improving the efficiency of using the mass of the structure by designing a new section of the stringer, which provided higher strength. The materials of the bachelor's thesis can be used in the aviation industry and in the educational process of aviation specialties.uk_UA
dc.description.abstractДана кваліфікаційна робота присвячена розробці аванпроекту вантажного літака для середньо магістральних авіаліній з можливістю перевезення пасажирів, що відповідає міжнародним стандартам польотів, нормам безпеки, економічності та надійності, а також проектування силового елемента крила з урахуванням втрати стійкості. В роботі було використано методи аналітичного розрахунку, компьютерного проєктування за допомогою CAD/CAM/CAE систем, розрахунок МКЕ за допомогою пограмного забезпечення. Практичне значення результату кваліфікаційної роботи полягає в підвищенні ефективності використання маси конструкціїi, шляхом проектування нового перерізу стрінгера, який забезпечить вищу міцність. Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані в навчальному процесі та в практичній діяльності конструкторів спеціалізованих проєктних установ.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.subjectpreliminary designuk_UA
dc.subjectcabin layoutuk_UA
dc.subjectcenter of gravity calculationuk_UA
dc.subjectstringer redesigninguk_UA
dc.subjectstress-strain calculationuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectаванпроєкт літакаuk_UA
dc.subjectкомпонуванняuk_UA
dc.subjectцентруванняuk_UA
dc.subjectперепроектування стрінгераuk_UA
dc.subjectрозрахунок напружено-деформованого стануuk_UA
dc.titlePreliminary design of mid range passenger aircraft with capacity up to 170 passengersuk_UA
dc.title.alternativeАванпроект пасажирського середньомагістрального літака місткістю до 170 пасажирівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ASF_2023_134_KyrykMO.pdfBachelor thesis1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.