Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60158
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Джима, Анна Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T12:15:00Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T12:15:00Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Джима А.А. Гендерні відмінності розвитку уваги молодших школярів. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 53 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60158 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: старший викладач Патруль Марія Вікторівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розкрито поняття уваги, її характеристику, особливості та види уваги, зокрема: мимовільної та довільної, розглянуто гендерні відмінності розвитку уваги, розроблено практичні рекомендації батькам та педагогам, щодо розвитку уваги молодших школярів. Проблема гендерних відмінностей розвитку уваги у дітей молодшого шкільного віку є досить актуальною. Дослідження показують, що хлопчики та дівчатка мають різні властивості уваги. За деякими дослідженнями, хлопчики мають тенденцію до більшої рухливості та відволікання від завдання в порівнянні з дівчатками. Це може призводити до складнощів у зосередженні, погіршення результатів навчання та зниження мотивації. З іншого боку, дівчатка мають більшу схильність до багатозадачності та більш глибокого осмислення інформації, що може допомагати їм у навчанні. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | вибірковість уваги | uk_UA |
dc.subject | виснажливість | uk_UA |
dc.subject | впрацьованість | uk_UA |
dc.subject | гендерні відмінності | uk_UA |
dc.subject | ефективність роботи | uk_UA |
dc.subject | концентрація | uk_UA |
dc.subject | молодші школярі | uk_UA |
dc.subject | психічна стійкість | uk_UA |
dc.subject | розвиток уваги | uk_UA |
dc.subject | стійкість | uk_UA |
dc.subject | увага | uk_UA |
dc.title | Гендерні відмінності розвитку уваги молодших школярів | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Джима А.А._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 1.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.