Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60152
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гресь, Крістіна Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-30T12:11:18Z | - |
dc.date.available | 2023-06-30T12:11:18Z | - |
dc.date.issued | 2023-06 | - |
dc.identifier.citation | Гресь К.В. Особливості застосування технік арттерапії в роботі з дітьми-аутистами. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 45 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60152 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Селезень Ганна Василівна | uk_UA |
dc.description.abstract | У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття «аутизм». Аутизм – це розлад розвитку, який характеризується порушенням соціальної взаємодії, спілкування та поведінки. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, на сьогодні в світі близько 70 мільйонів людей страждають від аутизму, а в Україні – близько 200 тисяч. Проблема соціальної адаптації та інтеграції дітей з аутизмом є дуже актуальною та вимагає пошуку ефективних методів корекційної роботи. Одним із таких методів є – напрямок психологічної допомоги, який базується на використанні різних видів мистецтва (малювання, ліплення, музика, танець, ляльковий театр тощо) як засобу самовираження, самопізнання та саморозвитку. Дослідженням впливу технік арттерапії на роботу з дітьми з РСА займалися такі вітчизняні науковці, як І. Майорова, Ю. Хайлова, Н. Дудник, Н. Ляшенко, Т.Шульман-Кравець, Т. Ілляшенко, С. Конопляста, К. Островська, М. Химко, Д. Шульженко. Арттерапія сприяє розвитку творчих здібностей, емоційної регуляції, комунікативних навичок, підвищенню самооцінки та самодовіри дітей з аутизмом. Арттерапія також дозволяє створити безпечне та позитивне середовище для дитини, де вона може вільно виражати свої думки, почуття та фантазії. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | діти-аутисти | uk_UA |
dc.subject | арттерапія | uk_UA |
dc.subject | розлад спектра аутизму | uk_UA |
dc.subject | метод карта спостереження за дитиною | uk_UA |
dc.subject | емоційні сфери | uk_UA |
dc.subject | п'ять сфер розвитку | uk_UA |
dc.title | Особливості застосування технік арттерапії в роботі з дітьми-аутистами | uk_UA |
dc.type | Learning Object | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФЛСК _Гресь К.В._ПП _2023.pdf | Дипломна робота | 710.34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.