Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60152
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГресь, Крістіна Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-06-30T12:11:18Z-
dc.date.available2023-06-30T12:11:18Z-
dc.date.issued2023-06-
dc.identifier.citationГресь К.В. Особливості застосування технік арттерапії в роботі з дітьми-аутистами. – Дипломна робота на здобуття освітнього ступеня бакалавра спеціальності «Психологія». – Національний авіаційний університет. – Київ, 2023. – 45 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/60152-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету». Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: кандидат педагогічних наук, доцент Селезень Ганна Василівнаuk_UA
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі розглянуто поняття «аутизм». Аутизм – це розлад розвитку, який характеризується порушенням соціальної взаємодії, спілкування та поведінки. За даними Всесвітньої організації охорони здоров’я, на сьогодні в світі близько 70 мільйонів людей страждають від аутизму, а в Україні – близько 200 тисяч. Проблема соціальної адаптації та інтеграції дітей з аутизмом є дуже актуальною та вимагає пошуку ефективних методів корекційної роботи. Одним із таких методів є – напрямок психологічної допомоги, який базується на використанні різних видів мистецтва (малювання, ліплення, музика, танець, ляльковий театр тощо) як засобу самовираження, самопізнання та саморозвитку. Дослідженням впливу технік арттерапії на роботу з дітьми з РСА займалися такі вітчизняні науковці, як І. Майорова, Ю. Хайлова, Н. Дудник, Н. Ляшенко, Т.Шульман-Кравець, Т. Ілляшенко, С. Конопляста, К. Островська, М. Химко, Д. Шульженко. Арттерапія сприяє розвитку творчих здібностей, емоційної регуляції, комунікативних навичок, підвищенню самооцінки та самодовіри дітей з аутизмом. Арттерапія також дозволяє створити безпечне та позитивне середовище для дитини, де вона може вільно виражати свої думки, почуття та фантазії.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectдіти-аутистиuk_UA
dc.subjectарттерапіяuk_UA
dc.subjectрозлад спектра аутизмуuk_UA
dc.subjectметод карта спостереження за дитиноюuk_UA
dc.subjectемоційні сфериuk_UA
dc.subjectп'ять сфер розвиткуuk_UA
dc.titleОсобливості застосування технік арттерапії в роботі з дітьми-аутистамиuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК _Гресь К.В._ПП _2023.pdfДипломна робота710.34 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.