Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59897
Назва: Готельний бізнес: світові бренди за умов пандемії Covid-2019
Автори: Причишина, Надія Володимирівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
готельне господарство
готельний бізнес
готельні бренди
COVID-2019
Дата публікації: чер-2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Причишина Н.В. Готельний бізнес: світові бренди за умов пандемії Covid-2019. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2023. - 64 с.
Короткий огляд (реферат): 1. В дипломному дослідженні проаналізовано діяльність світових готельних брендів за умов пандемії Covid-19 на прикладі готельної мережі “Hilton”. Визначено місце готельного бізнесу в туристичній індустрії, розкрито поняття готельних брендів, проаналізовано вплив пандемії Covid-19 на готельний бізнес у світі, охарактеризовано сучасні тенденції у розвитку готельного господарства. Досліджено особливості організації готельного бізнесу за умов пандемії Covid-2019 на прикладі готельної мережі “Hilton”.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., проф. Пестушко Валерій Юрійович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59897
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2023_242_Б_ Причишина Н.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.