Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПавленко, Тетяна Валеріївна-
dc.contributor.authorPavlenko, Tetiana-
dc.date.accessioned2023-06-13T06:43:37Z-
dc.date.available2023-06-13T06:43:37Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationПавленко Т.В. Розуміння довербальних травм методом психотерапії «Я-реконструкція» / Т. Павленко // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 85-88uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-77-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59814-
dc.descriptionСписок використаної літератури: 1. Даулінг С. Чи можемо ми реконструювати довербальні події? [Електронний ресурс] // Журнал практичної психології та психоаналізу. 2009. №2. URL: https://psyjournal.ru/articles/mozhem-li-my-rekonstruirovat-doverbalnye sobytiya 2. Павленко Т. В. Метод психотерапії «Я-реконструкція» (вступ в метод)/ «Психобук» (Psyhobook). – Київ, 2021. – 110 с. 3. Josse E. Le traumatisme psychique : chez le nourrisson, l’enfant et l’adolescent (фр.). — Bruxelles: Groupe de Boeck, 2011. — 191 с. — ISBN 9782804163945.uk_UA
dc.description.abstractДовербальні травми представляють особливу складність, так як про них людина нічого не пам’ятає, а вплив вони мають суттєвий. Дуже часто вони являють собою специфічне психічне явище, без структури та сенсу. Через свою болючість і інтенсивність травматичний досвід виходить за межі можливостей суб’єкта з переробки цього досвіду. В результаті довербальна травма виявляється поза системою значень, тобто. десь у такому місці, де значень (більше) не існує чи ніколи не існувало. На етапі довербального розвитку дитина ще не має системи ранжування сигналів. Перша система категоризації подій – поділ відчуттів на задоволення/незадоволення або добре/погано. Довербальні травми - це порушення в нормальному розвитку дитини від зачаття до 3 років після народження, тобто в той період, коли дитина не може відокремити своє від чужого та позначити це словами.uk_UA
dc.description.abstractVerbal traumas are particularly difficult, as a person does not remember anything about them, but they have a significant impact. Very often they are a specific mental phenomenon, without structure and meaning. Due to its painfulness and intensity, traumatic experience goes beyond the capabilities of the of the subject to process this experience. As a result, the preverbal trauma is outside the system of meanings, i.e. somewhere where meanings (no longer) exist or have never existed. At the stage of preverbal development the child does not yet have a system for ranking signals. The first system of categorizing events is the division of feelings into pleasure/displeasure or good/bad. Verbal traumas are disruptions in the normal development of a child from conception to 3 years after birth, i.e. during the period when a child cannot separate his/her own from someone else's and denote it with words.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпсихотерапіяuk_UA
dc.subjectтравмиuk_UA
dc.subjectперинатальний періодuk_UA
dc.subjectметод психотерапії «Я-реконструкція»uk_UA
dc.subjectpsychotherapyuk_UA
dc.subjectinjuriesuk_UA
dc.subjectperinatal perioduk_UA
dc.subjectmethod of psychotherapy "Self-reconstruction"uk_UA
dc.titleРозуміння довербальних травм методом психотерапії «Я-реконструкція»uk_UA
dc.title.alternativeUnderstanding of preverbal traumas by the method of psychotherapy "Self-reconstruction"uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ПАВЛЕНКО Тетяна.pdfТези498.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.