Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59737
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБалахтар, Валентина Візіторівна-
dc.contributor.authorBalakhtar, Valentyna-
dc.date.accessioned2023-06-06T07:41:16Z-
dc.date.available2023-06-06T07:41:16Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБалахтар В.В. Соціальна відповідальність у професійному становленні майбутніх практичних психологів / В.В. Балахтар // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 9-12uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-77-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59737-
dc.description.abstractАктуальність проблеми зумовлена потребою розвитку соціальної відповідальності особистості майбутніх практичних психологів, що є універсальною формою взаємозв’язку та взаємодії людини та суспільства. Особливого значення набуває проблема соціальної відповідальності в умовах Актуальні проблеми вищої професійної освіти: збірник наукових праць. Київ, Національний авіаційний університет, 2023 10 цифрового суспільства, яке зумовлює зростання ролі інформації та цифрових технологій загалом і в професійній діяльності практичного психолога зокрема. Це, у свою чергу, потребує розвитку цифрової компетентності майбутніх практичних психологів, їх здатності не лише самостійно орієнтуватися в цифровому просторі, здійснювати пошук професійно важливої інформації, бути здатним до аналізу та її систематизації, використання цифрових технологій як сукупності засобів розв’язання професійних завдань, але й відповідати за наслідки поширення інформації, сприяти попередженню кібербулингу, мобінгу та інших негативних явищ, що супроводжують становлення цифрового суспільства. Соціальна відповідальність, таким чином, є важливим індикатором не лише соціальної, але й цифрової компетентності майбутніх практичних психологів.uk_UA
dc.description.abstractThe relevance of the problem is due to the need to develop the social responsibility of the personality of future practical psychologists, which is a universal form of relationship and interaction between man and society. Of particular importance is the problem of social responsibility in a digital society, which leads to an increase in the role of information and digital technologies in general and in the professional activities of a practical psychologist in particular. This, in turn, requires the development of the digital competence of future practical psychologists, their ability not only to independently navigate the digital space, search for professionally important information, be able to analyze and systematize it, use digital technologies as a set of tools for solving professional problems, but also to be responsible for the consequences of information dissemination, to help prevent cyberbullying, mobbing and other negative phenomena that accompany the formation of a digital society. Social responsibility is thus an important indicator of not only social but also digital competence of future practical psychologists.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсоціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectпрактичні психологиuk_UA
dc.subjectпрофесійне становленняuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectsocial responsibilityuk_UA
dc.subjectpractical psychologistsuk_UA
dc.subjectprofessional developmentuk_UA
dc.subjectdigital competenceuk_UA
dc.titleСоціальна відповідальність у професійному становленні майбутніх практичних психологівuk_UA
dc.title.alternativeSocial responsibility in the professional development of future practical psychologistsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БАЛАХТАР Валентина.pdfТези513.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.