Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТягур, Любомира Миронівна-
dc.contributor.authorTiahur, Liubomyra-
dc.date.accessioned2023-06-05T06:59:59Z-
dc.date.available2023-06-05T06:59:59Z-
dc.date.issued2023-04-
dc.identifier.citationТягур Л.М. Професійна мотивація як чинник самоактуалізації викладача / Л. Тягур // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2023. – С. 146-148uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-8016-77-7-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59714-
dc.description.abstractВ умовах реформування вищої освіти професійна діяльність викладача містить інформаційну складову, здійснюється в складних психологічних умовах та вимагає постійного самовдосконалення, саморозвитку, самореалізації та самоактуалізації. Професійна діяльність викладача всіх рівнів вищої освіти потребує високої мотивації, постійного розвитку пізнавального інтересу, розкриття та активне використання власного психологічного ресурсу. Особливої актуальності і практичного значення набуває вивчення психологічних чинників самоактуалізації викладача, професійних мотивів та їх ієрархії, які впливають на ефективність формування індивідуальної професійної траєкторії розвитку педагога.uk_UA
dc.description.abstractIn the context of higher education reform, the professional activity of a teacher contains an information component, is carried out in difficult psychological conditions and requires constant self-improvement, self-development, self-realization and self-actualization. The professional activity of a teacher at all levels of higher education requires high motivation, constant development of cognitive interest, disclosure and active use of their own psychological resources. Of particular relevance and practical importance is the study of psychological factors of teacher self-actualization, professional motives and their hierarchy. hierarchy that affect the effectiveness of the formation of an individual professional trajectory of a teacher's development.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectпрофесійної траєкторії розвитку педагогаuk_UA
dc.subjectself-actualizationuk_UA
dc.subjectself-realizationuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectprofessional development trajectory of a teacheruk_UA
dc.titleПрофесійна мотивація як чинник самоактуалізації викладачаuk_UA
dc.title.alternativeProfessional motivation as a factor of teacher self-actualizationuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЯГУР.pdfТези615.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.