Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурлаков, В.І.-
dc.contributor.authorЛєнков, С.В.-
dc.contributor.authorСалімов, Р.М.-
dc.date.accessioned2023-05-18T05:37:37Z-
dc.date.available2023-05-18T05:37:37Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationОснови теорії надійності повітряних суден та авіаційних двигунів: В.І. Бурлаков, С.В. Лєнков, Р.М. Салімов. -К.: НАУ, 2004. -172 с.uk_UA
dc.identifier.isbn966-598-167-6-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59489-
dc.descriptionУ навчальному посібнику, написаному відповідно до програми навчальної дисципліни, розглянуті методи обробки та аналізу експлуатаційної інформації, принципи побудови моделей відмов та оцінки показників надійності виробів АТ, наведені рекомендації щодо вибору та обгрунтування діагностичних параметрів об'єктів експлуатації тощо. Викладені методологічні та організаційно-технічні принципи рішення конкретних завдань забезпечення надійності виробів АТ на різноманітних стадіях їхнього життєвого циклу. Поряд з традиційними засобами та принципами дослідження надійності виробів подані засоби рішення інженерних задач, що відображають специфічні особливості створення та експлуатації АТ. Призначений для студентів спеціальності 8.100106 "Виробництво, технічне обслуговування та ремонт авіаційної техніки" денної та заочної форм навчання.uk_UA
dc.description.abstractЗростання ролі надійності технічних систем у забезпеченні безпеки польотів повітряних суден (ПС) привертає особливу увагу вітчизняних та зарубіжних дослідників до проблеми забезпечення надійності виробів авіаційної техніки (АТ) та комплексного ії вирішення на різноманітних етапах життєвого циклу виробів. Ускладнення конструкцій виробів і систем АТ, збільшення виконуваних ними функцій, автоматизація управління і функціонування складних авіаційних систем, застосування більш навантажених режимів роботи виробів істотно загострили проблему забезпечення безпеки та регулярпості польотів. рівень яких у значній мірі визпачається надійністю систем ПС. Низька надійність систем ПС призводить до збитків, які пов`язані з витратами на запасні частини, ремонтне устаткування, простоєм об`єктів у непрацездатному стані, утримання технічного персоналу тощо.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнадійністьuk_UA
dc.subjectповітряне судноuk_UA
dc.subjectінтенсивність відмовuk_UA
dc.subjectбезвідмовністьuk_UA
dc.subjectдовговічністьuk_UA
dc.subjectремонтопридатністьuk_UA
dc.titleОснови теорії надійності повітряних суден та авіаційних двигунівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.lbc052-021.1 я 73-1uk_UA
dc.subject.udc629.735.017.1(075.8)uk_UA
Appears in Collections:Навчальні посібники викладачів кафедри підтримання льотної придатності повітряних суден

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Основи НПСіАД.pdf28.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.