Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59416
Назва: Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємства
Автори: Джабієв, Алі
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: цифровізація
цифрова трансформація
маркетинг
маркетингове управління бізнес-процесами
автоматизація
зменшення витрат
бізнес-операції
економіка
переваги
Дата публікації: 2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Джабієв А., Шевченко А.В. Цифровізація маркетингового управління бізнес-процесами підприємства / А. Джабієв, А.В. Шевченко // Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 20-25 травня 2022, 232 с. - С. 39-40
Короткий огляд (реферат): Цифровізація змінила способи ведення бізнесу. Підприємства рухаються до передових технологій, щоб випередити своїх конкурентів. Цифровізація маркетингу має ряд переваг, що дозволяють вдосконалити та оптимізувати бізнес-процеси. Сьогодні існує досить багато цифрових сервісів, що допомагають заощадити бізнесу час, фінанси та людські ресурси, а також допомагають автоматизувати другорядні процеси і дають змогу зосередитись на основних задачах.
Опис: 1. 10 Untold Advantages of Digitalization That You Should Know! URL: https://theecmconsultant.com/advantages-of-digitalization/ 2. Digitalization in Marketing | Role, and Impact in 2022. URL: https://www.invitereferrals.com/blog/digitalization-in-marketing/\ 3. Луцький М. Г. Інноваційний підхід до впровадження бізнес-моделі діяльності підприємства як засобу реалізації інформаційних технологій в управлінні. Проблеми науки. 2007. № 5. С. 24- 26. 4. Romanenko Y. A., Chaplay I. V. Modern administrative tool of the innovative development of the enterprise. Науковий вісник Полісся. 2017. №2 (2017). С. 156–163 5. Кластерна політика інноваційного розвитку національної економіки: інтеграційний та інфраструктурний аспекти: колективна монографія / За загальною редакцією д.е.н., проф. С.В. Смерічевської. - Познань: Wydawnictwo naukowe WSPIA, 2020. - 382с. 6. Smerichevskyi S., Kryvoviaziuk I, Raicheva L. Economic consequences of financial stability violation of world automotive corporations. Baltic Journal of Economic Studies. 2018. Vol. 4. № 2. Р. 229–234. doi: http://dx.doi.org/10.30525/2256-0742/2018-4-2-229-234
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59416
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Джабієв_Шевченко.pdfТези722.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.