Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59333
Назва: Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в Інтернеті
Автори: Соколова, Марія Романівна
Шевченко, Анна Валеріївна
Ключові слова: інформація
вплив
бренд
Інтернет
просування бренду
типи сприйняття
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університету
Бібліографічний опис: Соколова М.Р., Шевченко А.В. Типи сприйняття інформації та їх вплив на просування бренду в Інтернеті / М.Р. Соколова, А.В. Шевченко // Глобальний маркетинг: аналіз і виклики сучасності: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. - Національний авіаційний університет. - К., 2021, - 149 с. - С. 12-13
Короткий огляд (реферат): Організації, виробники та в цілому суспільство з кожним роком все більше звикають використовувати Інтернет та соціальні мережі для комунікацій, здійснення покупок, інформування тощо. Є різні типи сприйняття інформації. Вони засновані на впливі на аналізатори, а саме органи чуттів людини. За цією концепцією виділяють наступні типи: візуальний – сприйняття через візуальні образи очима, аудіальний – сприйняття звуку, кінестетичний або тактильний – тобто для сприйняття потрібно доторкнутися до джерела інформації [1, С.62]. І хоча сьогодні концепція переваги одного типу сприйняття над іншим не має достатньо доказів та спростовується багатьма вченими [2], ця класифікація є зручною для аналізу вподобань споживачів та підбору відповідного каналу впливу.
Опис: 1.Савина Е.А. Введение в психологию. Курс лекций. «Прометей» МПГУ. 1998. URL: http://pedlib.ru/Books/5/0013/5_0013-62.shtml 2. Pashler H., McDaniel M., Rohrer D., Bjork R.. Learning Styles: Concepts and Evidence. 2009. URL: https://journals.sagepub.com/ doi/full/10.1111/j.1539-6053.2009.01038.x 3.Шевченко А.В. SMM для бізнесу: сучасні тренди 2019 року. International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time, May 16-17th, 2019: рroceedings. Batumi (Georgia), 2019. Р. 30-32. 4.Шевченко А.В., Сєлюкова В.О. Роль соціальних мереж у формуванні комунікаційної стратегії веб-студій. Проблеми системного підходу в економіці: зб. наук. праць. К. : НАУ, 2019. Вип. 1 (69). Ч.2. С. 133-138.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59333
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Соколова_Шевченко.pdfТези613.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.