Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59326
Назва: Сучасне значення маркетингового управління бізнес-організаціями
Автори: Шевченко, Анна Валеріївна
Нетребко, Мар'яна Василівна
Ключові слова: сучасний
значення
маркетинг
управління
маркетингове управління
бізнес-організація
Дата публікації: 2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Шевченко А.В., Нетребко М.В. Сучасне значення маркетингового управління бізнес-організаціями / А.В. Шевченко, М.В. Нетребко // Інноваційно-інвестиційні проблеми кластеризації економіки України. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2019, 148 с. - С. 85-87
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах економічного розвитку ринкову і виробничу політику компанії принципово визначає маркетингова діяльність, яка є основною функцією управлінського процесу. Найбільша ефективність в даній практиці досягається комплексним використанням і поєднанням маркетингових заходів. Окреме, епізодичне і несистемне застосування інструментів маркетингу не дозволяє досягти позитивних результатів.
Опис: 1. Зіміна І.П. Роль маркетингу в управлінні сучасним бізнесом / І.П. Зіміна // Управлінські науки. – 2014. – № 1. – С. 48-51. 2. Котлер, Ф. Маркетинг менеджмент. К.Л. Келлер. – СПб.: Пітер, 2015. – 800 с. – (Класичний закордонний підручник). 3. Шаповалов В.А. Управління маркетингом і маркетинговий аналіз: навч. посібник / В.А. Шаповалов. – Ростов н / Д.: Фенікс, 2008. – 345 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59326
ISBN: 978-966-916-967-9
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези_Шевченко_Нетребко.pdfТези247.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.