Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59264
Назва: Мотивація студентів щодо вивчення англійської мови в навчальному закладі
Інші назви: Motivation of students regarding learning english in an educational institution
Автори: Дученко, Анна
Duchenko, Anna
Ключові слова: motivation
knowledge
skills
education seekers
мотивація
знання
уміння
здобувачі освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Duchenko А. Motivation of students regarding learning english in an educational institution // Мова та культура у просторі новітніх технологій: проблеми сучасної комунікації: матеріали VІ Міжнародної наукової конференції, м. Київ, 23 березня 2023 р. К. : Талком, 2023. — С. 20-32.
Короткий огляд (реферат): Матеріальні стимули (наявність стипендії), відмінність від однолітків, потреба спеціалістів, диплом для працевлаштування, а також почуття обов’язку отримати вищу освіту відзначали як значущі мотиви здобувачів освіти для вивчення англійської мови в навчальному закладі. Чітке розуміння власної позиції та можливостей захищати – це показник цілісної особистості, яка в майбутньому організовуватиме її внутрішні якості по відношенню до професійних категорій.
Material incentives (availability of a scholarship), difference from peers, need for specialists, a diploma for employment, as well as a sense of obligation to obtain a higher education were noted as significant motives of education seekers for learning English in an educational institution. A clear understanding of one's own position.
Опис: 1. Voloshchuk A.M. Peculiarities of the formation of professional competence of the future foreign language teacher during pedagogical practice in primary school. Prospects of early learning of foreign languages in Ukraine and abroad: monograph. Zhytomyr: Publishing House of the Ivan Franko State University, 2012. P. 172–181. 2. Ivanova N. Motivation of a specialist to professional activity: concept, content and functions. Bulletin of Taras Shevchenko Kyiv National University. Military special sciences, 2016. Vol. 1. P. 21–24. 3. Kolosova L.M. Problems of managing the professional development of a methodologist of a scientific and methodical institution in theory and practice. Bulletin of Postgraduate Education, 2021. P. 19–25. 4. Curly O.H. The phenomenon of professional and pedagogical culture: the aspect of the terminological system of its theory in a holistic dimension. Bulletin of the T.G. Shevchenko National University of Chernihiv Collegium. Chernihiv: NUUK. Issue 1(157), 2019. P. 81–86.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/59264
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри української мови та культури

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Duchenko 31-33.pdfтези732.86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.